Home | Over mij | Contact

Hema Long Lasting Nailpolish '839'

donderdag 1 mei 2014

Ik ben voor mijn doen wat voorzichtig geweest met vrolijke kleurtjes zo in het begin van de regenachtige en kille lente, maar deze nagellak met prachtig blauwe kleur kon ik niet langer weerstaan! Na afloop van het Hema persevent zat onder andere deze nagellak in mijn goodiebag. Het is een kleur die nieuw in het assortiment zit. Een goede aanvulling of niet?



Deze tint doet me op een of andere manier gelijk verlangen naar vakantie, zomerse warmte, stranden en blauwe zeeën. Tja, best lastig als vakantie nog ver weg is... *Momentje van realisatie* 

De blauwe kleur is al prachtig, maar er zitten ook nog kleine shimmers in de lak. Die komen in het potje beter tot hun recht dan op mijn nagels. Wel jammer, want de shimmers hadden voor mij iets aanweziger mogen zijn. Dat zou de lak net wat specialer maken. Een laagje is voldoende, maar voor een echt mooi effect zijn twee laagjes aan te raden. De tint schijnt dan niet meer door en is net wat intenser.  

Het kwastje is breed en flexibel, dus dat is fijn want in een veeg heb ik een vrolijke kleur op mijn nagels zitten. De substantie is aan de waterige kant, dat had voor mij wat dikker gemogen. Gelukkig is het niet hinderlijk! De droogtijd is redelijk snel. 

Op de voorkant van het flesje staat 'long lasting', is dat bij deze lak ook echt het geval? Ik vind van wel! De vierde dag ging de nagellak goed chippen, dus daar ben ik tevreden over.


Hema Long Lasting Nailpolish in kleur '839' is nu te koop bij Hema voor € 2,50. 

Lots of love,
Sofie