Home | Over mij | Contact

Linkparty #2 - Promoot je artikel!

donderdag 6 maart 2014

Een linkparty is vergelijkbaar met 'Spam je blog' maar dan voor je eigen favoriete artikel. Het zorgt ervoor dat je artikel meer reclame krijgt en daardoor meer lezers. Vooral bekend in het buitenland, maar ik zie het ook steeds meer in Nederland. Het is een wat actievere en leukere manier vind ik, daarom houd ik vandaag een linkparty! Doe je ook mee met het feestje?



Hoe werkt het? 

Kies je favoriete artikel van de afgelopen week en doe mee! Het is heel simpel: kies je artikel, vul de link ervan in, vul daaronder de titel in van het artikel, voeg je e-mail en naam toe (niet zichtbaar) en tot slot nog een foto. Je artikel komt dan op deze pagina te staan. Voor meer uitleg, bekijk deze post van Life By Rosie dan even! 

Een voorwaarde is wel dat je Beauty Sparkles op Bloglovin' volgt!




^ Klik hier om mee te doen! Het kan even duren voordat je post zichtbaar wordt, dus geen paniek. 

Leuk als je meedoet, ik ben erg benieuwd naar jouw artikel! 

Lots of love, 
Sofie