Home | Over mij | Contact

Hema It's My Beautiful Skin Day Serum

woensdag 5 maart 2014

Zoals jullie misschien wel weten heeft Hema veel veranderingen doorgemaakt en hebben ze vanaf februari ook twee nieuwe gezichtsverzorgingslijnen, waarvan een It's My Beautiful Skin Day is. Deze lijn is speciaal voor de jongere huid die het verfrist en beschermt en is geschikt voor alle huidtypes. Ik heb voor jullie the hydrating serum getest. 



Dit serum uit de gezichtsverzorgingslijn van It's My Beautiful Skin Day is afgestemd op alle huidtypes. De verpakking is clean wit, simpel en heeft een praktisch formaat met pompflacon. Wat een vooruitgang! In het flesje zit 30ml.


Het bevat Hyaluronic Acid en dat zorgt ervoor dat het diep in de huid dringt en daardoor voelt het langdurig zacht en glad aan. De Vitamine E, Vitamine C en Panthenol helpen de huid te herstellen. 

De Panthenol zorgt ervoor dat de huid soepel wordt en verminderen rimpeltjes. Hyaluronzuur is vochtinbrengend, anti-aging en is goed tegen littekentjes. Minpuntje is wel de siliconen en parfum die ook bij de bestanddelen zitten. Dermatolisch getest. 

Ingrediënten: Aqua, Dicaprylyl Carbonate, Cyclopentasiloxane, Cetearyl Isononanoate, Glycerin, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Ethylhexyl Palmitate, Xylitylglucoside, Parfum, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Luffa Cylindrca Seed Oil, Anhydroxylitol, Xylitol, Helianthus Annuus Seed Oil, Caprylyl/Capryl Glucoside, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Cyclohexasiloxane, Tocopherol, Sodium Hyaluronate, , Sodium Hydroxide, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol, Geraniol, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid

Het serum is wit en heeft een dunne substantie wat me aan een gel crème doet denken. Eén pompje is net iets teveel voor mijn gezicht, dus met een halve kan ik mijn hele gezicht voorzien van een goed laagje. In vergelijking met mijn andere serums heeft deze wat langer de tijd nodig om in te trekken, maar ik vind dat niet vervelend. 

Hey, goedemorgen! Ik heb hier net een laagje opgesmeerd. Ik gebruik sinds een week elke ochtend en avond het serum. Het irriteert mijn huid helemaal niet en gaat niet trekken, maar zorgt juist voor een fijn en licht gevoel op mijn gezicht. De geur is aanwezig, maar niet te overheersend en ruikt lekker luchtig en fris. Een goede start om mee te beginnen en de dag mee te eindigen. Mijn huid voelt na gebruik heerlijk gevoed en glad aan. Ik merk echt verschil. 


Ik ben heel blij met dit serum van Hema! Het is een duurzaam product wat mijn huid lekker glad maakt en voldoende voedt. Handig dat het voor alle types huid geschikt is. Ik vind het een duurzaam, budgetproof product, waar ik lang plezier van heb. 

Hema It's My Beautiful Skin Day Hydrating Serum is nu bij alle Hema filialen en online te koop voor € 3,95. 

Lots of love,
Sofie