Home | Over mij | Contact

Guhl Langdurig Volume

vrijdag 7 maart 2014

Wist je dat bijna de helft van de Nederlandse vrouwen fijn en/of futloos haar heeft zonder volume? Volumineus haar is en blijft de wens van veel vrouwen, die echter niet het gevoel van natuurlijk en verzorgd haar willen opgeven. Om deze speciale behoeften van vrouwen met fijn haar nog beter tegemoet te komen, heeft Guhl haar succesvolle Langdurig Volume lijn verbeterd.



                                                                                        * Dit zijn persproducten (zie link)

De Langdurig Volume lijn bestaat uit drie producten: shampoo, föhn active styling spray en is uitgebreid met de volumegevende conditioner. De producten zijn herkenbaar aan de vrolijke paarse kleur en zien er strak uit. Ze hebben blauwe lotus en rijstproteïne, waardoor het haar vanaf de aanzet tot in de punten de hele dag krachtig en levendig volume heef. 

De producten zijn gebaseerd op twee speciaal afgestemde technologieën voor dikker en voelbaar steviger haar: de Volume & Veerkracht Technologie, die met gewichtloze polymeren werkt en zorgt voor meer volume, een voller gevoel, veerkracht en gewichtloze verzorging. De tweede technologie Rootlift & Fullness Technologie is in de spray opgenomen en biedt versterkende ingrediënten die zorgen voor volume voor het hele haar.

Guhl Langdurig Volume Shampoo


De shampoo belooft krachtig en levendig volume vol veerkracht vanaf de aanzet tot in de punten en dat langdurig de hele dag door. Het versterkt voor voelbaar dikker en zichtbaar steviger haar. Het verwijdert de vette deeltjes, wat ik zeker heb gemerkt bij gebruik van de shampoo. Na gebruik is mijn haar lekker schoon en fris. De heerlijke lente geur die het product heeft blijft gelukkig nog even in mijn haar hangen. De shampoo bevat geen parabenen, maar wel SLS. Ik heb hier verder geen last van gehad. De shampoo is geconcentreerd, dus een kleine hoeveelheid is daarom al voldoende. Hier doe je zuinig mee!

Guhl Langdurig Volume Conditioner 


De conditioner is vernieuwd en geeft gewichtloze verzorging en extra volume vol veerkracht. De substantie is romig en verdeelt goed in mijn haar tijdens het wassen. Waar de meeste conditioners je haar juist super glad en heel zwaar maken, is dat bij deze niet het geval. Dat is een groot voordeel. Mijn haar heeft juist veel meer volume en voelt zacht aan na gebruik. Ook een pluspunt is dat het makkelijk doorkambaar is direct na het wassen. 

Guhl Langdurig Volume Fohn Active Styling Spray



Deze spray geeft volume bij de haaraanzet en maakt de lengtes dikker wanneer je het haar in model brengt met de föhn of droogt. Het belooft 48 uur lang te houden. Er staat dat 4 tot 6 pompjes genoeg moeten zijn voor schouderlang haar. Als ik de spray op mijn haar spuit, merk ik dat het goed gelijkmatig verdeelt. 4 tot 6 pompjes vind ik wat weinig, maar het is wel genoeg. Mijn eerste indruk was muaw, want mijn haar voelde in eerste instantie wat droog aan, maar na een tijdje juist zacht en volumineus. De geur is net zoals bij de andere producten: heerlijk! 


Mijn haar na gebruik van de producten. Het zit hier nog een beetje wild omdat het nog niet helemaal droog was. 

Ik ben erg te spreken over de producten afzonderlijk en in combinatie. De Guhl Langdurig Volume lijn zorgt voor haar met meer levendige volume en een mooie glans en fijn zacht gevoel. De producten ruiken fris met een nieuwe geur van onder andere zoete sinaasappel, paarse viooltjes en cederhout. 


De Shampoo en Conditioner zijn sinds februari verkrijgbaar voor € 6,09 en de Föhn Spray voor € 6,40 in alle drogisterijen en diverse supermarkten. 

Lots of love,
Sofie