Home | Over mij | Contact

Hema Hair Spray voor extra glans

donderdag 13 maart 2014

Elk haar is weleens dof van kleur, zeker als je het te vaak wast of kleurt. Ik kan het weten, want na 4 jaar mijn haar kleuren is dat jammer genoeg weleens aan de orde. Een spray die zonder versteviging extra glans geeft, ben ik nog niet vaak tegen gekomen. Het vertrouwde merk Hema heeft een spray die zorgt dat je haar weer een natuurlijke shine krijgt. Benieuwd naar het verschil? Kijk dan verder!




De glansspray zit in een wit flesje met roze elementen. Het bevat 100 ml en is compact. Daardoor past het dus heel goed in je tas, waardoor je onderweg altijd een handige spray bij je hebt. De spray belooft extra glans te geven zonder versteviging. Spuit het van 30 cm afstand op droog haar en verdeel gelijkmatig. 


Het spuiten gaat gemakkelijk en snel. Binnen 3 seconden ziet mijn haar er stukken gezonder uit. Jammer genoeg gaat 'ie wel vrij snel leeg, maar dat ligt ook aan de lengte van je haar en hoe veel spray er nodig is om je haar te laten glanzen. 

Links mijn haar ervoor: een beetje dof van kleur na een tijdje het niet gekleurd te hebben en rechts een foto na het sprayen. De foto is geflitst, dus daarom ziet het effect er iets anders uit dan in het echt. In daglicht is de glans iets subtieler en natuurlijker. De glans blijft de hele dag zichtbaar en mijn haarkleur wordt er veel intenser mee. De spray maakt mijn haar gelukkig niet vetter, plakkerig en stroever. 

De geur is niet zoals bij gewone haarlak, maar is wel aanwezig. Geen probleem, want het ruikt heerlijk! Een soort zoete frisse geur die vergelijkbaar is met de droogshampoos van Batiste.

Ik vind de glansspray een leuk en handig budgetproof product. Het is geen top product waar je wonderen van moet verwachten, maar ik denk dat het in iedere tas van een meisje welkom is. Als de spray naast glans ook een verzorgende formule zou krijgen, ben ik helemaal blij, want dat is wel iets wat ik mis. Gelukkig zijn daar ook genoeg andere producten voor. De Hair Spray Shine is te koop bij de Hema en kost € 2,25. 

Heb jij weleens behoefte aan meer glans in je haar? 

Lots of love,
Sofie