Home | Over mij | Contact

My weekly happiness

dinsdag 11 maart 2014

The Happy Page is een inmiddels hele bekende pagina op Facebook, waar elke dag geïllustreerde plaatjes worden gepost van situaties die mensen blij maken. Ik ben echt fan, want zo'n plaatje kan mijn dag net een stukje leuker maken en de illustraties zijn sowieso altijd schattig! Ik wil graag wat 'Happiness is...' plaatjes van deze week met jullie delen die op mij van toepassing zijn. De afgelopen week maakte onder andere dit mij een gelukkig mens...






Ik heb de afgelopen dagen heel veel gelukkige en lachende mensen gezien, ik werd er helemaal vrolijk van! 
Het heerlijke weekend vroeg om ijsjes! Het zonnetje scheen volop, de wind was gezakt en de temperatuur was bijna zomers te noemen. Stiekem pakte ik mijn ballerina's uit de kast, een luchtiger jasje van de kapstok en... een ijsje ofcourse! 
Ik zing vaak met kindjes en dat is echt geweldig. Ze fleuren helemaal op en doen altijd zo enthousiast mee. Soms echt ongelofelijk hoeveel energie ze hebben. Dat geeft mij de nodige nieuwe energie. 
Dansen voor de spiegel in mijn ondergoed is niet op mij van toepassing, haha! Ik vond dit gewoon een geweldige illustratie. 
Deze week werd ik heel blij van de reacties op mijn persoonlijke update artikel. Jullie sturen me zelfs mails met veel steun en motivatie. Dat jullie sowieso al de moeite nemen om zo'n lap tekst te lezen en dan ook nog super lief reageren. Het motiveert mij en laat me echt stralen. 

Mijn moeder is echt de belangrijkste persoon in mijn leven. Als zij gelukkig is, maakt dat al mijn hele dag goed en ben ik ook gelukkig.
Dit weekend zag ik op een verjaardag een baby meerdere keren lachen. Het begon heel klein en subtiel en op een gegeven moment kon ze bijna niet meer stoppen. Het kindje was nog heel jong, maar lachte dus soms al. Het was echt enorm schattig!

Dit is heel toevallig, want van de week gingen mijn vriendinnen en ik in een gekke, drukke bui modellen en een fotograaf naspelen. We doen soms echt gekke dingen die me gelijk vrolijk maken. 


Dit was een greep uit mijn happiness deze week! Kan jij nog iets noemen dat je afgelopen week gelukkig maakte? 

Lots of love,
Sofie