Home | Over mij | Contact

Enquete over Beauty Sparkles

vrijdag 17 januari 2014


Ik blog nu bijna een jaar en vind het echt tijd worden voor een enquete. Het is erg fijn om te weten wat jullie goed vinden aan Beauty Sparkles en wat nog verbeterd kan worden. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd of jullie mijn schrijfstijl fijn vinden, de layout mooi en het reactiesysteem handig. Interessant en goed om te weten, want jullie zijn mijn publiek en voor jullie schrijf ik. Zo hoop ik meer op jullie behoeftes in te kunnen spelen en Beauty Sparkles nog leuker te maken! 

Het zijn maar 10 korte vragen die je anoniem in een minuut hebt ingevuld. Ik zou het erg waarderen als iedereen deze in zou vullen, omdat ik er namelijk heel veel aan heb! De resultaten zal ik binnenkort posten. 

Alvast heel erg bedankt!