Home | Over mij | Contact

TAG | Herfst

vrijdag 25 oktober 2013

Blaadjes die van de bomen vallen, frisse lucht, avonden die steeds sneller donker worden, chocolademelk en warme comfortabele kleding: een paar woorden die de herfst omschrijven. In deze Tag beantwoord ik vragen over dit seizoen.





Wat vind je van de herfst? 
Ik houd heel erg van warm weer, maar op een gegeven moment ben ik de zomer zo zat en heb ik veel behoefte aan wat koelere lucht. Ik associeer de herfst met een gezellig seizoen. 

Voordelen en nadelen van de herfst? 
Ik vind de regen altijd heel vervelend. Aangezien het in de herfst soms vaker regent dan droog is vind ik dat echt een nadeel. Wat ik voordelen aan de herfst vind, is dat het steeds eerder donker wordt en dat is zo gezellig. 

Welk kledingstuk past voor jou het beste bij de herfst?
Ik draag altijd veel warme sweaters, mutsen en sjaals.
Appeltaart of muffins?
Doe mij maar warme appeltaart, jummie!

Beauty musthave voor de herfst?
Een lippenbalsem is voor mij onmisbaar. Daarnaast vind ik het ook heel belangrijk om mijn droge huidje extra goed te verzorgen met body butters en zalfjes. 

Favoriete herfst schoenen?
Stiekem heb ik mijn Uggs alweer uit de kast gehaald en die ga ik binnenkort vast weer dragen. Mijn favoriete herfst schoenen zijn laarsjes met studs die ik pas nieuw heb gekocht.

Vier jij Halloween? 
Ik vind Halloween een tof feest, maar ik doe er eigenlijk nooit aan mee. In mijn vriendengroep wordt er soms wel een Halloween feest gegeven wat altijd super leuk is. 

Vier jij Sint maarten? 
Nee, ik heb helemaal niets met Sint Maarten. 

Wat doe je het liefste in de herfst?
Een wandeling door het bos maken en genieten van de natuur en mooie herfst kleuren. Daarna naar huis en gezellig spelletjes spelen met de familie of een goed boek lezen met een warme kop zoethout thee. 

Wat ga je doen deze herfst?
Ik ga niet veel bijzonders doen, maar vooral genieten!



Waar denk je gelijk aan bij de herfst? 

Lots of love,
Sofie