Home | Over mij | Contact

It's my 18th birthday + i'm coming back!

woensdag 23 juli 2014



Yeah, vandaag is het de dag dat ik mijzelf voor het eerst een achttienjarige noemen mag :-D 

Het wordt een heerlijke zonnige dag waarop ik volop ga genieten. Ik vind het leuk om jarig te zijn, maar eerlijk gezegd hecht ik er ook niet super veel waarde aan. Als ik mijn familie en vrienden maar om mij heen heb! Ergens vind ik het altijd wel even lastig om jarig te zijn, de tijd vliegt zo snel voorbij. Ik ga gezellig shoppen met mijn moeder met daarna een relaxte beauty behandeling en krijg natuurlijk vrienden en familie op bezoek. 

Jullie hebben vast wel gemerkt dat ik een maand (te lang voor mijn gevoel) afwezig ben geweest en sinds 21 juni geen artikelen meer heb geplaatst. Ik had even alle tijd en rust voor mezelf nodig. Maaaarrr ik ben terug en heb weer veel zin om te bloggen! Ik heb jullie echt gemist guys! Met de vakantie en twee weken buitenland in het vooruitzicht moet ik ook nog even kijken hoe ik alles ga plannen, maar ik beloof heel snel weer met regelmaat te gaan bloggen. 


Lots of love,
Sofie