Home | Over mij | Contact

Ik ben terug van weggeweest!

zondag 22 maart 2015



Nou, hier ben ik dan weer! Een (te) lange tijd na de laatste post op 23 juli heb ik weer besloten om het bloggen op te pakken. Het voelt onwennig, ik heb het gevoel dat ik bloggen een beetje verleerd ben, maar dat komt vast en zeker goed! Ik heb in ieder geval weer veel zin om artikelen te plaatsen en bezig te zijn met alles wat met bloggen te maken heeft.

Er is niet een specifieke reden dat ik voor langere periode niets meer plaatste. Ik wilde me meer kunnen focussen op mezelf, was druk met mijn studie en soms voelde bloggen meer als een verplichting dan als een hobby. Ik wist dat ik het bloggen weer op wilde pakken, maar wanneer en hoe nog niet. Dat moment is laat, maar gelukkig wél gekomen. 

Het onderwerp beauty en make-up is me minder aan gaan spreken. Om die reden wil ik Beauty Sparkles wat veranderen naar een lifestyle/persoonlijke blog met een beauty tint. De make-up en beauty artikelen zullen zeker nog aanwezig zijn, maar worden meer afgewisseld met lifestyle dan voorheen. Vanaf nu komen iedere week minimaal drie artikelen online. 


Lots of love,
Sofie