Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #28

zaterdag 21 juni 2014

Deze week: kleine vakantie naar Texel en daar een klein verslagje van met relaxte dagen waarvan ik genoten heb! 



Blij met mijn nieuwe top van C&A 

Aanrader: de Aardappel Crisps van Albert Heijn. Er zit normale, paarse en zoete aardappel in. De smaak is verassend lekker én het is een stuk gezonder dan normale chips. 

Haha, ik probeerde zo charmant mogelijk gezicht te trekken, maar jammer genoeg is dat een beetje mislukt. Lekker zonnen op Texel! 

Ecomare is echt een van de leukste dingen om te doen op Texel. Ik ben gek op die leuke en aandoenlijke zeehonden. 

Het lekkerste ijs in de wereld, mmm!

Ik heb me echt rot gelachen om deze zeehond. Heerlijk hoe hij een uur zo relaxt in het water kan staan en naar de mensen gaat kijken. Don't fuck with the boss. 

Juttersmuseum. Ik kijk altijd mijn ogen uit hoeveel prachtige items, maar ook hoeveel troep iemand kan verzamelen haha. Sommige gevonden voorwerpen zijn echt interessant en indrukwekkend. 

De natuurlijk is er echt ongelofelijk mooi. Zo puur en echt zie je het jammer genoeg nauwelijks meer in Nederland. 

Een kijkje bij Cocky's Kapsalon mag natuurlijk niet missen! Wat een geweldige kapper. Of ze er goed knippen weet ik niet, maar het interieur staat vol met kitsch leeuwen en snuisterijen én 's avonds rode verlichting. Fouter kan niet. Gelukkig had ik nog geen knipbeurt nodig ;-)

Ik verpest deze lieve en spontane foto van mijn moeder en haar vriend. 

Prachtige laatste avond met de zonsondergang. 

Het verbaasde me hoeveel crap restaurants er op Texel zijn, maar na lang zoeken hebben we toch nog een goed restaurant gevonden. Echt vegetarisch was er niet, dus een groene salade met kaas, tomaten, boontjes en brood en als hoofdgerecht asperges met ei, coquille Saint-Jacques en botersaus. Lekker!

Goddelijk: crème brûlée met vanille karamel ijs, slagroom en wat fruit en decoraties.  

Na de vakantie weer back to work! Ik word altijd zo blij als ik dit 's ochtends zie. Altijd leuk om met de kids bezig te zijn. 

Ga jij nog iets leuks doen deze week? 

Lots of love,
Sofie