Home | Over mij | Contact

Nivea Onder de Douche Body Milk Honing en Cacao

donderdag 5 juni 2014

De succesvolle Nivea Onder de Douche Bodymilk is uitgebreid met twee nieuwe varianten: Honing en Cacao. Twee heerlijke geuren die perfect zijn voor deze tijd van het jaar. Met deze producten bespaar je tijd én krijgt je huid een zijdezacht gevoel. Ideaal als je weinig tijd of een lekker lui dagje hebt maar wel een verzorgde huid wilt! 


De verpakking is heel herkenbaar Nivea: clean en duidelijk. De grote flacons hebben een inhoud van 250 ml. Daar kan je zeker even mee vooruit! 

De Body Milk moet je gebruiken als volgt: reinig je huid zoals je gewend bent met een doucheproduct en spoel deze af. Breng daarna de Nivea Onder de Douche Body Milk aan op je natte huid en smeer helemaal in, spoel je lichaam af, droog het af en je bent klaar om je aan te kleden. Zonder bodylotion te hoeven gebruiken! 

De honing ruikt echt zoals honing hoort te ruiken, maar dan met een romige twist. Heerlijk! Echt een geur waar je ontspannen van wordt. Het is verrijkt met honingextract wat zorgt voor een mooie en gezonde huid, beschermt tegen vochtverlies en de huid soepel, zacht en glad maakt. 

Nivea Onder de Douche Cacao ruikt mild naar cacao met een licht vanillearoma. Ik had een volle geur van chocolade verwacht, maar dit is niet zo, het ruikt echt naar cacaoboter. De intensief voedende cacaoboter vormt een beschermend laagje op de huid en daardoor voorkomt het verlies van vocht en wordt de hydratatie bevordert. Dit is een variant die als enige geschikt is voor de extra droge huid. 

Boven Cacao en onder Honing. De structuur en dikte is  hetzelfde als bij een normale bodylotion, alleen wat luchtiger. 

Ik vind de Nivea Onder de Douche Body Milk een fijn alternatief als ik haast heb of gewoon geen zin heb om bodylotion te gebruiken! Die dagen heb ik namelijk best vaak. Mijn huid voelt na gebruik gevoed en zacht aan. De geur van beide producten blijft subtiel hangen en dat vind ik zeker een pluspunt. Omdat ik een erg droge huid heb, blijf ik zeker ook nog bodylotion gebruiken op momenten dat ik daar wel zin en tijd voor heb. 

De Nivea Onder de Douche Bodymilk Honing en Cacao zijn verkrijgbaar voor € 5,99 per stuk. 


Smeer jij je regelmatig in met bodylotion of schiet dat er vaak bij in? 

Lots of love, 
Sofie