Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #27

dinsdag 3 juni 2014

Deze week: een grote glimlach op mijn gezicht na het horen van mijn examen resultaat, zon en alles in bloei maakt gelukkig, naar de bioscoop, relaxen bij Starbucks, grootste pakket ooit gekregen voor Beauty Sparkles en meer. Neem een kijkje in mijn leven!



Op een heerlijke zomerse dag naar de Albert Cuijp. Ik was er al heel lang niet geweest, maar wat was het gezellig zeg! De sfeer was ontspannen en de kraampjes verkochten best leuke dingen. Ik heb me ingehouden en niets gekocht, al zag ik wel leuke iPhone hoesjes. 

Mmm, bakjes kwark met cacao nibs en blauwe bessen en in de andere pindakaas, jam en zaadjes. 

Welkom happy feelings < 3. De natuur in bloei is zo mooi!

De laatste tijd ben ik gek op deze ananas aardbeien. Ze zien er een beetje gek uit, maar de smaak is veel lekkerder dan een normale aardbei vind ik. Zoeter en minder waterig mét een vleugje ananas. 

Met Diedeke relaxen bij Starbucks. Zo fijn dat Amersfoort er nu ook een heeft! 

Op een regenachtige dag naar de Muppets. Kwalitatief geen geweldige film, maar daarom juist wel een keer leuk. Er zaten echt bizarre, maar grappige stukjes in. Alleen vonden we sommige delen te langdradig en saai. 

Met mama wachten in het ziekenhuis voor EMDR met de meest vieze koffie. 

Cadeautje van The Body Shop: de heerlijke Japanese Cherry Blossom Frangrance Mist. Een van mijn favoriete producten van het merk!

Smullen! Havermout met hageslag, bastogne en pindakaas.  

Ik krijg meestal compacte pakketjes voor mijn blog, maar wow check het formaat van het onderste pakket. Ik was helemaal verrast! Wat zou daar in zitten...? ;-)

Ik was zo blij na het horen van mijn cijfer voor het versnelde examen Nederlands; een 9! Weer een stap dichterbij om sneller mijn studie af te ronden en in januari Psychologie te gaan studeren. 

Ga jij nog iets leuks doen deze week? 

Lots of love,
Sofie