Home | Over mij | Contact

Lush Bath Ballistic - Luxury Lush Pud

woensdag 12 februari 2014

Een tijdje geleden zag ik iets rond met gekleurde stippen achter in mijn kast liggen. In eerste instantie keek ik erover heen, maar toen realiseerde ik me dat het misschien wel die ene bruisbal van Lush kon zijn die ik een paar maanden geleden had gekocht.. En dat was ook zo, de Luxury Lush Pud waar ik zo blij mee was, lag daar opeens te verstoffen. Zonde, daarom ging ik er gelijk mee badderen en in dit artikel lees je mijn mening erover!



De Bath Ballistic komt uit de limited Wintercollectie van Lush, maar vaak zijn ze nog te koop bij verschillende fora of elders en komen ze terug. Geen reden om deze bruisbal dus niet meer voor jullie te reviewen! De paars met witte bal ziet er vrolijk gekleurd uit met in het midden een cute kerstblaadje. 

Ingrediënten: Natrium Bicarbonaat (Sodium Bicarbonate), Citroenzuur (Citric Acid), Maïsmeel (Zea mays), Wijnsteenzuur (Tartaric acid), Lauryl betaïne (Lauryl Betaine), Natriumlaurylethersulfaat (Sodium Laureth Sulfate), Lavendel essentiële olie ((Lavandula angustifolia)), Benzoë gom (Styrax tonkinensis pierre), Tonka-absolue (Dipteryx odorata), Ylang Ylang Absoluut (Cananga odorata), Gardenia extract (Gardenia jasminoides), Titaniumdioxide (Titanium Dioxide), Coumarin (*Coumarin), *Linalool (Linalool), Parfum (Perfume), Kleurstof 42090 (Colour 42090), Kleurstof 17200 (Colour 17200), Kleurstof 60725 (Colour 60725), Kleurstof 73360 (Colour 73360), Hulst blad, snoep (Candy Holly Leaf)
Luxury Lush Pud geuren naar Ylang Ylang en Lavendel, waardoor het een heerlijke kalmerende werking heeft en zorgt voor een goede nachtrust. De Twilight Bath Ballistic heeft exact dezelfde geur. Het is een kruidige bruisbal. 
Allereerst verschijnen er diverse kleuren uit de polkadots in het water, die daarna ook los laten. Daardoor krijg ik allemaal kleine bruisballen in bad en dat ziet er heel vrolijk uit. Het bad veranderde in een roze paarse paradijsje en rook gelijk naar lavendel. Best een sterke, maar lekkere geur. 

Het viel me direct op dat de bruisbal gelijk snel en veel bruist. Veel meer dan ik gewend ben van Lush. Mijn huid is heerlijk zacht na afloop. Erg fijn, want ik krijg ook nog weleens een rode en wat geïrriteerde huid van Bath Ballistics. De kruidige geur werkt inderdaad heel ontspannend en is heerlijk na een drukke dag waneer je tot rust wilt komen en daarna als een roosje wil slapen. 


De Luxury Lush Pud is vegan en kostte €5,95 voor 200 gram. 

Badder jij regelmatig met Lush? 

Lots of love,
Sofie