Home | Over mij | Contact

Instagram diary | #20

dinsdag 11 februari 2014

De afgelopen zeven dagen: vrij van school, naar de Persdag van Hema, veel nieuwe producten fotograferen, weekendje naar Zwolle, ontstoken ogen en meer. Neem een kijkje in mijn leven!


 Donderdag vroeg zat ik al aardig vroeg in de trein naar de Hema Persdag, ik had er veel zin en het werd een hele leuke dag! Benieuwd naar mijn verslag? Klik dan hier

Vrijdag ging ik een dagje naar mijn lieve vriendin Diedeke, het was echt gezellig en de tijd vloog om. We kennen elkaar best een tijd en we kunnen altijd heerlijk kletsen. Geslaagd dagje! 


De eerste keer dat ik Chinese Rice Cakes met zwarte sesamzaadjes uitprobeerde. De smaak is bijzonder, maar best lekker.

Ik kreeg dinsdag echt een recordaantal aan pakketjes op een dag binnen: wel vier! Sommige komen onverwacht en sommige had ik verwacht, maar dat ze allemaal tegelijk kwamen had ik niet gedacht. Altijd leuk om uit te pakken en gelijk ermee aan de slag te gaan. 

Niet schrikken hoor! Ik heb een fikse oogontsteking, bah! Het doet echt vreselijk pijn en kijken aan het eind van de avond is bijna niet mogelijk. Ik zie er vooral eng uit met die rode ogen.


Ik was donderdag echt helemaal nat geregend. In tijden was dit niet meer gebeurd, omdat ik echt niet naar buiten ga met regen of een paraplu gebruik. Ik was al onderweg toen het begon en mijn paraplu waaide weg (oeps!). Tja, dan moet het wel.. Gelukkig had ik een panty aan, waardoor het toch minder vervelend aanvoelt dan met een broek.


Jummey! Het laatste restje van de pindakaas, dat is wel te zien volgens mij door de brokkelige substantie. Met biologische pindakaas is dit altijd, omdat er heel weinig olie in zit. De smaak blijft lekker.

Zaterdag ging ik naar vriendin Lidia in Zwolle, waar ik ook bleef slapen. Super gezellig! We kookten eerst uit het kookboek 'Koken zonder pakjes en zakjes': de pompoen lasagna (aanrader!) en keken de The Persuit of Happyness. Echt een mooie en ontroerende film. 


Zondag waren we beide nog heel brak, maar ik moest weer op de trein terug omdat mijn moeder thuis zou komen die middag van Parijs. We hebben een ding geleerd: nooit de trein proberen te halen als je nog brakjes bent: dat gaat helemaal fout haha. We waren in de war en daardoor heb ik in vijf minuten tussen drie verschillende perrons gerend. Héél charmant moet dat eruit hebben gezien.


Mijn favo power ontbijt deze week met havermout, noten, chocolade en rijstwafels met Hüttenkäse en appelstroop. 


Hoe was jouw week?

Lots of love,
Sofie