Home | Over mij | Contact

WIN #2 | Mijn favoriete palette van Rimmel London

woensdag 29 januari 2014

De laatste tijd ben ik helemaal verslaafd aan het prachtige Urban Seductress van Rimmel. Ik heb een tijdje geleden ook een review erover geschreven, die hier te lezen is. Het palette heeft diverse oogschaduws, blushes en lipglosses die stuk voor stuk geweldig gepigmenteerd zijn en waarmee je veel soorten looks mee kan maken. Het palette is niet makkelijk verkrijgbaar, maar ik heb er nog een kunnen scoren en daar maak ik graag iemand blij mee!




(Deze foto's zijn van het palette die ik voor de review heb gebruikt en niet van het nieuwe palette dat de winnares krijgt) 



Wat moet je doen om kans te maken? 

- Volg Beauty Sparkles via Bloglovin' en 'like' dit artikel 
- Volg Beauty Sparkles op Youtube
- Like Beauty Sparkles op Facebook

De winactie start op 29 januari en eindigt op 10 februari.

Veel succes!

Lots of love,
Sofie