Home | Over mij | Contact

Instagram diary | #18

dinsdag 28 januari 2014

Deze week:  interviews geven voor profielwerkstukken van leerlingen op mijn oude middelbare school, leren voor de toetsweek, rode donkere lipstick weer herontdekken, naar de kapper die mijn haar niet blij heeft gemaakt en sneeuw! Neem een kijkje in mijn leven. 


Toen er visite was van de week probeerde ik kant-en-klare carrotcake uit. Totaal niet clean, maar voor een keertje is dat helemaal niet erg. Na een hap ben ik gestopt, want ik vond het echt heel vies en kreeg er gelijk een gek gevoel van (suikerdip). Ik ben het gefabriceerde voedsel dus al helemaal niet meer gewend. Zo zie je maar hoe snel het lichaam went aan een nieuw voedingspatroon. 

Een laatste dagje knallen met school en dan toetsweek. Let's do this! 

Image and video hosting by TinyPic
Havermout met noten, rozijnen en mandarijn. Frisse combi!

Image and video hosting by TinyPic
Woensdag ging ik na een lange tijd weer terug naar mijn middelbare school. Ik was gevraagd om interviews te geven over psychische problemen die ik zelf heb of heb gehad voor leerlingen en hun PWS. Ik vind het fijn om op deze manier mijn verhaal te kunnen doen en anderen te helpen. 

Image and video hosting by TinyPic
Sinds lange tijd draag ik weer meer felle rode lipsticks. Vooral mijn favoriet van MaxFactor die de hele dag door geweldig blijft zitten en ik er 's avonds zelfs af moet boenen. Ik krijg veel complimenten als ik donkere lipsticks draag, dus ik denk dat vaker moet doen. 

Image and video hosting by TinyPic
Een goede lunch! Brood met jam, gesmolten geitenkaas, rijstwafels met Hüttenkäse en appelstroop en een bak met rozijnen en noten. 

Mijn moeder is helemaal into de clean sapjes van Vitaminestore en had er ook een voor mij meegenomen. Als ik het goed heb, is deze met appel, wortel, selderij, spinazie, gember en zaden. Eerst vond ik het niet zo lekker, maar je moet er echt aan wennen. Een boost krijg je er in ieder geval wel van! 

Image and video hosting by TinyPic
Haha, how charming? Zaterdag ging ik naar de kapper. Het was meer een spontaan idee, dus ik koos een onbekende kapper uit die nog open was in de stad. Dit had ik beter niet kunnen doen, want mijn haar is slecht en veel te snel geknipt. Ik ben er helemaal niet tevreden over. De volgende keer toch maar naar mijn eigen, vertrouwde kapper. 

Image and video hosting by TinyPic
Nog even snel deze 1+1 gratis Deep Repair shampoo en conditioner van Syoss aangeschaft bij de Kruidvat. Dit is voor sterk en beschadigd haar, wat ik echt wel nodig had na het bezoekje aan deze kapper. Ik heb het gister uitgeprobeerd en het zijn erg fijne producten!


Image and video hosting by TinyPicOntbijten met een lekkere bak yoghurt, kaneel, bessen, rozijnen en zaden met boterhammen. 

Ik zag een paar dagen allemaal Nederlandse Instagram posts voorbij komen met prachtige sneeuw foto's. Ik keek 's ochtends enthousiast uit mijn raam, maar jammer genoeg is in het midden van het land geen vlokje sneeuw gevallen :-( 

Hoe was jouw week?

Lots of love,
Sofie