Home | Over mij | Contact

My nails this month | Januari

vrijdag 31 januari 2014

Charlotte van Pinky Polish heeft een leuke rubriek waarin ze haar nagelcreaties van de afgelopen maand laat zien. Ik vind dit een erg leuk idee, omdat ik sowieso elke week ten minste een keer wissel van nagellak, maar nooit aan jullie laat zien. Ik schrijf sowieso nooit zo veel over nagellak, terwijl uit de enquete is gebleken dat het juist wel wat vaker mag. Zo gezegd, zo gedaan: ik wil jullie vanaf nu een a twee keer per maand 'My nails this month' doen. 


De foto's zijn met mijn iPhone gemaakt, dus daarom is de kwaliteit minder goed dan normaal. 

Voor classy nagels lak ik mijn nagels vaak met '28 Red Dinque' van Bourjois. De kleur is ligt tussen fel en donker rood in. Het is voor mij de perfecte tint, die ook heel goed bij deze tijd van het jaar past. De lak heeft een gel textuur, wat erg netjes eruit ziet.  Naast de kleur, is de dekking goed en droogtijd heel kort. Hij lakt als een tierelier door het brede kwastje. Dit is zeker een favoriet onder de rode lakken!

Deze maand droeg ik geen bijzondere nail art, maar de holografische lak 509 HD Holographic van Milani is toch ook speciaal. Niet iedereen is gek op holografische lakken, maar ik vind het vaak heel mooi. Het fonkelt en schittert! Jammer genoeg chipt deze lak heel snel zonder drie laagjes. Het holografische effect komt alleen niet echt goed over op de bovenste foto. 

Deze week had ik het heel druk en daarom niet genoeg tijd om mijn nagels netjes te lakken. Mijn nagels opfleuren met een topcoat is dan de enige snelle oplossing. Ik koos voor '45 Kitsch Me If You Can' van Catrice. Hmm, het is een mooie lak, maar ik ben niet zo overtuigd. Op de nagels vind ik hem tegenvallen, terwijl hij in het potje zo mooi is. Ik irriteer me er vooral aan dat de topcoat niet gelijkmatig verdeelt. 

Welke kleur heb jij veel op je nagels gedragen deze maand?

Lots of love,
Sofie