Home | Over mij | Contact

Kerst 2013 (eten, outfit, make-up)

zondag 29 december 2013

Kerst is weer voorbij! Je leeft er lang naar toe, als het eenmaal Kerst is gaat het altijd razendsnel en voordat je het weet is het alweer 2014. Ik laat jullie zien hoe mijn Kerstdiners eruit zagen, de outfit die ik droeg en natuurlijk niet te missen mijn make-up. 


Eerste Kerstdag 

Woensdag ging ik naar mijn schoonfamilie. Ieder maakte een gang of een hapje. Wij maakten het dessert: een tiramisutaart met chocolade en oreo koekjes. Het was erg gezellig en iedereen had heerlijk gekookt. Daarna hebben we tot elf uur 's avonds Kolonisten van Catan gespeeld. Jammer genoeg heb ik niet veel foto's gemaakt. 



Tweede Kerstdag 

Het eten


Kerst met familie bij mij thuis. Julian en ik hebben gekookt. We hadden kleine hapjes als voorgerecht: komkommer met zalm en mozzarella en komkommer met ei en olijven. Daarnaast een warme gevulde champignon met feta, tomaat en pijnpoompitten en salade met asperges, ui, sinaasappel, kaas en sinaasappel dressing. 

Het hoofdgerecht: champignon risotto met doperwten en ui, gekookte bimi met wortels en gegrilde tonijnsteak. Lekker! 

Als nagerecht hadden we ijstaart, met chocolade, karamel en koek stukjes. 


Ik heb geen uitgebreide outfit foto's gemaakt, want het werd al te snel donker. Ik draag een neppe leren broek en een witte blouse met pailletten kraag van Zaza. Ik heb bordeaux rode hakken aan van Zara, armbandjes van H&M en een ring met sterren van Lucardi. 




Eerste Kerstdag heb ik geen goede foto's kunnen maken van mijn make-up. Tweede Kerstdag heb ik het simpel gehouden. Ik droeg een gouden met koraal groene ooglook. Daarvoor heb ik oogschaduws van Sephora, NYC en Sleek gebruikt. Op de lippen had ik een nude lipgloss, die trouwens niet goed op de foto staat. Verder een subtiele eyeliner en blush van Makeup Academy. 

Ik hoop dat jullie dit een leuk verslag vonden. Mijn kerst was in ieder geval heel leuk!

Hoe was jouw kerst?

Lots of love,
Sofie