Home | Over mij | Contact

Catrice Defining Blushes 070 Pinkerbell & 020 Rose Royce

zaterdag 28 december 2013

Catrice blushes zijn klassiekers. Ze zijn over het algemeen goed gepigmenteerd, hebben een fijne textuur en mooie tinten. Ik denk dat veel mensen niet zonder deze budgettoppers kunnen. 070 Pinkerbell en 020 Rose Royce zijn twee aparte kleuren, maar beiden prachtig.


Catrice heeft in totaal 7 blushes in de schappen liggen. De doosjes zijn doorzichtig en solide. Allemaal bevatten ze vitamine C en E, voor de nodige verzorging. 


020 Rose Royce 


070 Pinkerbell 

Beide kleuren zijn mat en prima gepigmenteerd. De textuur van Pinkerbell is zacht en Rose Royce is wat poederiger. 

Note: ik heb de blushes heftiger aangebracht dan normaal, omdat het anders niet duidelijk op de foto over zou komen. 

Pinkerbell is een fel roze kleur. Gelukkig is de kleur op de huid wat subtieler, want dit soort roze is niet heel natuurlijk. De blush is goed op te bouwen van zacht naar fel. Geeft een mooi, frisse uitstraling. 

Rose Royce is een lieve, zachtere kleur die wat donkerder uitvalt. Subtiel en niet te opvallend. Ik vind het een draagbare tint die veel lijkt op een natuurlijke gloed op de wangen. 

Ter vergelijking heb ik de twee kleuren op een wang aangebracht. Links Pinkerbell en rechts Rose Royce. Je kan duidelijk zien dat Rose Royce veel meer naar rood/bruin neigt en Pinkerbell juist naar paars. 



De twee blushes kosten € 3,49 per stuk en zijn verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister. 


Welke blush heeft jouw voorkeur: 070 Pinkerbell of 020 Rose Royce? 

Lots of love,
Sofie