Home | Over mij | Contact

Anatomicals You need a blooming Shower & Showering inferno Hot & Fiery douchegels

vrijdag 27 december 2013

Dit artikel van vandaag stond zoals gewoonlijk om 6 uur vanochtend gepand, maar door een storing is het niet online gekomen, daarom nu pas. Anatomicals is een Engels merk met een flinke portie humor en toegankelijke en verzorgende producten dat steeds meer bekendheid krijgt. Ik vind het een heel leuk en vernieuwend merk. Vandaag laat ik deze twee douchegels zien. 

Anatomicals is voor iedereen betaalbaar. Ze hebben goedkope, verzorgende producten op de markt gebracht die je wel moeten opvrolijken. Dat is niet alleen terug te vinden in het motto, maar ook op de verpakking van de producten.

Showering inferno Hot & Fiery Body Cleanser

Deze douchegel zit in een fel rode verpakking met gele dop. De gel bestaat uit een verwikkende mix van aloë vera, hazelnoot en pepermunt olie. De huid wordt gereinigd en voelt zacht aan, maar voor een grondige reiniging is dit niet het beste product.

De geur is best sterk en heftig, maar op een vroege morgen als ik moeite heb met wakker worden werkt het perfect. Het eerste wat je ruikt is de pepermunt olie en daarna een vleugje aloë vera en hazelnoot. Na het douchen is de geur nog wel aanwezig, maar op een subtiele manier. De geur doet me echt denken aan die groene kikkersnoepjes. 

You need a blooming Shower, your nose smells rose Body Cleanser 


You Need a blooming Shower zit in een roze tube met een gele dop. De douchgel heeft een fijne werking, want het maakt mijn huid merkbaar zachter en gehydrateerder. Het is echt een product waar meisjes blij van worden. 

De geur is veel fijner dan de Showering Inferno en heeft een geweldige jasmijn- en rozengeur. De geur blijft jammer genoeg minder lang hangen, maar dat komt ook doordat de geur veel subtieler en zachter is. 
Ik vind de douchegels heel leuk en vernieuwend. Als je op zoek bent naar een merk met toffe producten en tikkeltje gekheid, dan zou ik zeker Anatomicals aanraden. De producten zijn allemaal vrolijk, hebben voldoende inhoud en zijn verassend. Beide douchegels hebben een inhoud van 150 ml en kosten € 3,99. 


Anatomicals is onder andere online te koop bij de Misslipgloss Shop, ASOS en HQHair



Lots of love,
Sofie