Home | Over mij | Contact

Today I feel Passionate eau de toilette van Hema

zaterdag 2 november 2013

Met het nieuwe 'today i feel' assortiment van Hema kies je een eau de toilette die bij je stemming past. Er zijn vijf geuren: van sportief tot romantisch en van zwoel tot energiek. Ik ontving Today i feel... Passionate. De naam alleen als is spannend en is bedoeld voor een zelfverzekerde en passievolle stemming. 


                                                                                                        * Dit is een persproduct (zie link)

De geur heeft een strak design en zit in een flesje van 50ml. Simpel maar mooi, zoals we Hema kennen. De geuren zijn met een van de grootste parfumhuizen ter wereld ontwikkeld. 

De eau de toilettes zijn opgebouwd uit een topnoot, middennoot en basisnoot, waardoor er tijdens het dragen steeds weer verassende geurnoten tevoorschijn komen. Dankzij het hoge percentage parfumolie blijven de complexe geuren lang zitten. 

Passionate is een geur met bloeiende bloemen gekruid met een vleug donker hout. Het is een aanwezige geur die kruidig ruikt. Ik kies meestal voor echt zoetere soorten, maar deze spreekt me ook erg aan. Het is een pittige en licht zoete eau de toilette waardoor hij inderdaad goed geschikt is voor passievolle momenten :-)

De geur blijft rond de 6 uur goed hangen, dus dat is een ruime tijd. Aan het eind van de dag ruik ik hem nog voldoende.  Ik ben erg tevreden met de vrouwelijke geur en vind dat de omschrijving 'zelfverzekerd en passievol' helemaal klopt. 

Naast Passionate zijn er ook nog vier andere geuren, namelijk: Energetic, Dreamy, Marvelous en Strong. Het 'today I feel' assortiment bestaat naast geuren ook uit bijpassende foaming douchegel en bodylotion. 

Today I feel... eau de toilettes zijn vanaf nu in alle HEMA filialen en online vanaf 11 november verkrijgbaar voor 15 euro per stuk. 

Lots of love,
Sofie