Home | Over mij | Contact

Got my lip pierced!

donderdag 31 oktober 2013

Soms moet je iets doen wat eigenlijk niet kan. Je vind het leuk en je wilt het heel graag, maar je verstand zegt wat anders. Maar wat maakt het eigenlijk uit? Soms is het veel belangrijker om iets te doen wat je op dat moment helemaal te gek vind en niet te denken over later en wat de rest van de wereld er wel of niet van vind. Zo is het ook bij de piercing die ik vorige week heb laten zetten. Ik had al twee piercings, en nu heb ik weer een derde piercing in een relatief korte tijd laten zetten én ook nog op een heel zichtbare plek: namelijk een off center labret piercing. 



Vorige week zijn een vriendin en ik naar Den Haag afgereisd om bij Timeless te profiteren van een hele toffe actie. Alle piercings waren 20 euro, super goedkoop want meestal liggen de prijzen drie keer zo hoog. Al mijn piercings heb ik in Utrecht laten zetten, dus dit was een hele nieuwe ervaring. Mijn vriendin ging eerst haar Tragus zetten. Wow, ik heb nog nooit iemand zo wit zien wegtrekken, wat was ik blij dat ik hem daar niet lieten zetten. Daarna was ik aan de beurt op mijn lip te laten piercen. 

De pijn viel reuze mee vergeleken met mijn andere piercings. Ze zei 'gefeliciteerd met je lippiercing' en toen keek ik haar echt aan van; 'whut, ik heb hem nog helemaal niet'. Toen bleek dat de piercing dus al in mijn lip zat  Mijn lip is heel even dik geweest (zoals op de foto's wel te zien is), maar verder heb ik helemaal geen last gehad. Eten kan soms wat vervelend zijn doordat ik op dat lange staafje bijt *au*, maar het gaat steeds beter :-) 

Het balletje is groot, maar dat moet voor de genezing. Over een paar weken neem ik een kleiner en subtieler balletje of steentje. Misschien kies ik voor een kristal balletje zoals mijn neuspiercing, maar dat weet ik nog niet zeker.

Zoals ik dus al zei in de begintekst is het misschien niet de meest verstandige keuze in verband met werk en school. Maar wat anderen ook zeggen, ik heb de laatste tijd een soort van 'je leeft maar een keer, dus doe het gewoon' mentaliteit en dat bevalt me heel goed. Ik heb helemaal geen zin om al rekening te gaan houden met later en wat andere mensen er in dit geval van vinden, want ik ben er super blij mee. 

Heb jij een piercing?

Lots of love,
Sofie