Home | Over mij | Contact

Persevent | LUSH wintercollectie

vrijdag 11 oktober 2013

Vorige week reisde ik af naar Utrecht om naar het LUSH persevent te gaan waar hun nieuwe wintercollectie werd gelanceerd. Ik heb een speciale VIP-tour gekregen met rondleiding, uitgebreide uitleg over de producten en andere leuke extra's. De collectie dit jaar is zo uitgebreid en gaaf dat ik helemaal overdonderd was. 





De Bombardio Ballistic heeft een geur van lemon cheesecake. Het mutsje is net een toefje slagroom. Deze bruisbal vult je bad met glitters en maakt het water goudgeel. In het witte mutsje zitten voedende bestanddelen zoals cacaoboter. Te koop voor € 3,95. 


Ik vind deze luxury bath melts in stervorm er onwijs tof uitzien. Dit is een badolie, gemaakt in vaste vorm. De basis is van Fair Trade cacaoboter en sheaboter gemaakt. Het smelt langzaam in je warme badwater tot een heerlijke olie mét glitters. De Star Light,Star Bright  heeft een frisse citroengeur en is te koop voor € 5,95. 

De Snow Fairy Showergel heeft een mierzoete geur, het doet me denken aan kauwgom die ik vroeger als kind at. In de douchegel zitten ook glitters. Van de roze kleur wordt denk ik iedere vrouw blij. Het is verkrgijbaar in flacons van 100 ml (€ 6,95), 250 ml (€ 13,95) en 500 ml (€ 21,95). 

Dit is een schattige bruisbal in de vorm van een sneeuwman. Hij ruikt heerlijk zoet naar versgebakken cake en zit vol met verzorgende cacaoboter. Ideaal als je een droge huid hebt, want er zit boter in die de huid voedt en je de koude winter door helpt. De Snowman Ballistic is te koop voor € 4,95. 


Deze bubble bars moeten suikerzoete schuimbergen voorstellen. De geur is zoetig. Het product zorgt voor een bad vol bubbels en is meerdere keren te gebruiken. De Candy Mountain is de koop voor € 5,25. 
Als je je niet zo lekker voelt door het koude weer is dit een heerlijke bath melt met kaneel, kruidnagel en zoete sinaasappel. Deze ingrediënten stimuleren je bloedsomloop en peppen je op. Cacaoboter en amandolie zorgen ervoor dat je huid lekker zacht wordt. The Melting Snowman is te koop voor € 4,50. 




Dit waren maar een paar producten, zoals je kan zien is de collectie huge! Ik zou ze stiekem allemaal wel uit willen proberen. Leuk dat er zowel producten voor in bad, onder de douche, gezichts- en verzorgingsproducten bij zitten. Bij het event heb ik ook een aantal producten zelf mogen uitzoeken en daarnaast nog wat gekocht. Ik ga nog niet verklappen wat, dat zie je binnenkort op Beauty Sparkles :-)

Van welk product zou jij graag een review willen zien? 

Lots of love,
Sofie