Home | Over mij | Contact

Outfit | Blog Class Event

woensdag 9 oktober 2013

Zondag was het Blog Class Event van Yara. Op dit event gaf ze tips over bloggen, hoe je het best je tijd in kan delen, wanneer post je dit en wanneer dat. Maar daarover later meer! Er komt deze week een artikel online over het event daarin vertel ik wat allemaal te weten ben gekomen. Dit is wat ik zondag droeg naar het event. 




Allereerst wil ik iedereen bedanken die op mijn heeft gestemd! Vanaf vandaag zal ik artikelen gaan posten op Beauty Sparkles en ik heb er onwijs veel zin in. 

Op de foto's kunnen jullie mijn nieuwe aankoop bewonderen namelijk de Cut Out Boots. Het zijn knock offs van Balenciaga, ik was er al zo lang naar op zoek en ik vond ze op marktplaats. In plaats van €1100 heb ik er maar €40 voor betaald. Ik ben er onwijs blij mee, soort van hemel in de vorm van schoenen.

Shirt & Skirt Primark | Hat H&M | Necklace eBay | Bag Blog Class Event | Shoes Vintage | Watch Casio 


Liefs, Chantal