Home | Over mij | Contact

NOTD | Golden Rose turquoise met glitters

maandag 7 oktober 2013

Ik ben nog niet zo bekend met Golden Rose. Gelukkig heb ik een tijdje terug voor het eerst kennis mogen maken met de nagellakken van dit merk. Een vriendin had Golden Rose lakken voor me meegenomen van vakantie. Ik was gelijk erg benieuwd en besloot de turquoise lak met glitter topcoat te combineren. 



Deze lak heeft het als naam het nummer 222 gekregen. De kleur van de lak zit ergens tussen turquoise blauw en groen in. Het verschilt per lichtinval wat de kleur doet. 

Ik vind de kleur erg mooi, lekker fris en vrolijk. Het soort lak doet me denken aan de Gelly Hi-Shine Nail Paint van Barry M. De finish is dus lekker glanzend. De dekking is prima, want twee laagjes zijn voldoende. 

Nagellak nr 69. Groen, blauw, donkerblauw, rood, geel, zilver... love it!

Ook deze glitter topcoat dekt prima. Ik vind de combinatie zo schattig. Een laagje geeft een mooie hoeveelheid glitters, precies zoals ik wil. Ik had gehoopt dat de gekleurde glitters beter zichtbaar zouden zijn, want de zilveren glitters overheersen en de gekleurde vallen daardoor een beetje weg. 

Beide lakken hebben me positief verrast. Het kwastje is heel fijn en daardoor neemt lakken weinig tijd in beslag. De dekking is goed na twee dunne laagjes. De droogtijd is vrij kort, dus dat is ook mooi meegenomen. Ik ga zeker Golden Rose in de gaten houden!

De prijs van de Golden Rose Paris Nail Lacquer ligt rond de € 3,70 en is te koop op diverse webshops. 

Lots of love,
Sofie