Home | Over mij | Contact

Home Wax Moods van Action

donderdag 17 oktober 2013

Ik ben gek op lekkere geurtjes in huis, ik gebruik dan ook vaak wierook, geurkaarsen en mijn grootste favoriet scentchips. Jammer genoeg kan ik dat laatste niet zo vaak gebruiken, want het is best prijzig. Bij de Action is nu een geurbrander set te koop inclusief wax moods voor een heel fijn prijsje.  




De set bestaat uit een wit hartvormige aardewerk brander met zes wax moods. De wax moods hebben allemaal andere kleuren en drie verschillende vormen. De brander is ook verkrijgbaar in grijs en zwart.

De twee hartvormige waxmoods ruiken allebei heel anders. Rood ruikt naar aardbei. Ik vind het een erg lekkere en zoete geur. De geur van grijs kan ik niet zo goed thuisbrengen, maar ruikt wel lekker romig. 
Paars is lavendel. Ik hou eigenlijk niet van lavendel, maar omdat deze geur niet zo sterk is vind ik hem best lekker voor in huis. Roze ruikt fris en zoetig naar bloemen. 


Blauw vind ik het minst lekker ruiken. Het ruikt sterk naar zeep en doet me denken aan wc verfrissers. De geur heeft veel weg van de oceaan. Groen ruikt licht kruidig en naar vanille, een fijne warme geur. 

Wax moods verspreiden een heerlijke geur door het huis. Plaats er één in het kuiltje boven de brander, steek eronder een waxinelichtje aan en de wax mood wordt warm en smelt langzaam. De geur verspreid zich heel subtiel, waardoor het niet overheerst. 

Bij mij gaat elke wax mood rond de twee avonden mee. Deze foto heb ik genomen op de tweede avond: de wax mood is helemaal gesmolten, maar de geur is nog niet verdwenen. 

De set is te koop bij de Action voor € 1,99. 

Lots of love,
Sofie