Home | Over mij | Contact

Essence Glow Tinted Lip Balms

zaterdag 19 oktober 2013

Ik zag deze drie nieuwe lip balms laatst in het Essence schap liggen en ik was gelijk heel benieuwd. Ik ben echt een persoon die dagelijks lippenbalsems gebruikt, en het liefst met een mooi subtiele kleur zoals deze hebben. Benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan verder.



De verpakkingen hebben de kleur van de balm zelf, heel handig! Het ziet er lekker vrolijk uit.
De kleuren van de lip balms liggen niet gek ver uit elkaar, maar hebben wel allemaal een andere tint. De textuur is waterig, maar op een manier dat ik het nog oké vind. Het is een eigenschap die bij lippenbalsems hoort. 

Hieronder zie je swatches van de lip balms, aangebracht met een laagje. 


'03 brighten up!' is een roze kleur. 

'02 glam up!' heeft een iets donkere, koraal tint. 

01 light up! is rood van kleur. 
'01 light me up!' is mijn absolute favoriet. Een mooi kleurtje wat goed op te bouwen is naar een lekkere knal kleur. 
De lip balms glijden fijn over mijn lippen. Na aanbrengen voelen mijn lippen boterzacht aan, echt heerlijk! Zoals bij iedere lippenbalsem is bijwerken na anderhalf uur wel nodig, maar dat is geen probleem. De kleuren zijn mooi subtiel, al vind ik het ook tof dat je voor feller kan gaan als je daar behoefte aan hebt. 

De Essence Glow Tinted Lip Balms zijn voor € 2,39 per stuk te koop in de Kruidvat en Trekpleister.

Lots of love,
Sofie