Home | Over mij | Contact

NOTD | OPI Chop-sticking to My Story

maandag 21 oktober 2013

Als je mij vraagt wat mijn favoriete nagellak deze herfst is zou ik gelijk zeggen dat Chop-sticking to My Story van OPI op nummer een staat. Ik heb erg aan de kleur moeten wennen en vond hem in het begin ook helemaal niet zo mooi. De laatste tijd is deze lak echter uitgegroeid tot een van mijn favorieten. 




Deze lak komt uit de OPI Hong Kong collectie uit maart 2010. Om heel eerlijk te zijn vond ik dit in het begin dus maar een vies kleurtje. Maar nu, na drie jaar, begin ik deze lak eindelijk te waarderen. 

De kleur zit tussen oranje en bruin in, een beetje karamel-achtig. Een unieke kleur die ik nog nooit bij een andere lak gezien heb. Chop-sticking to My Story heeft een mooie glans finish. 

De lak dekt al met een laagje en door het brede kwastje zijn mijn nagels binnen no time in de herfst sfeer. De droogtijd valt wel wat tegen, want ik moet met een dun laagje toch nog een tijd wachten voordat het gedroogd is. Een laagje is al voldoende dekkend.


Heb jij ook een lak die je opeens onverwacht mooi gaat vinden?

Lots of love,
Sofie