Home | Over mij | Contact

Favorieten van de Primark wintercollectie

dinsdag 15 oktober 2013

Dit jaar heeft Primark weer een speciale collectie voor de winter, inclusief leuke items voor de feestdagen. Elegant en gothic gaan hand in hand samen, een spannend combinatie! Voor de feestdagen zijn dat donkere en gedurfde, maar tegelijkertijd ook romantische en mysterieuze looks. De kleuren zijn kardinaal rood, merlot en glanzend goud met zwart, ivoor en grijs. De collectie heeft prachtige en chique items met mooie stofjes, kijk je mee naar mijn favorieten? 






1. Dit luipaard vest ziet er heerlijk uit. Het is een lang model met furry stof, ik kan niet wachten om deze op koude avonden aan te kunnen trekken. €18. 2. Ik ben niet een grote Disney fan, maar deze sweater met bambi print is wel heel lief. €12
1. Een stoer jacket die ik hopelijk nog kan dragen voordat het echte winterse weer met sneeuw losbarst. €29. 2. Mooie legging met barokprint voor €10. 



1. Wauw, dit is voor mij de perfecte kerst jurk. Hij ziet er zo chique uit met de kanten stof en de rode kleur is perfect. €23. 2. Bijzonder rokje met pailletten. €19






1. Ik denk dat de zwarte hakken heel mooi zullen staan onder het rode jurkje, en voor die prijs koop ik ook gelijk maar het rode paar erbij :-) €22. 2. Het is een heftige statementketting, maar zeker goed draagbaar bij een basic outfit met weinig poespas. €10. 3. Above the knuckle ringen setje met infinity teken. €1,50. 


1. Prachtige bordeaux rode tas voor €11 2. Classy clutch met reptielenprint en studs. €9 3. Lief tasje in poederroze kleur voor €9. 

Heb jij een absolute favoriet uit de wintercollectie?

Lots of love,
Sofie