Home | Over mij | Contact

Bourjois Twist Up The Volume Mascara

dinsdag 1 oktober 2013

De nieuwe Twist Up The Volumemascara van Bourjois heeft iets wat nog geen enkele mascara heeft: een twee-in-één twistborstel voor lange en volumineuze wimpers. Dankzij het vernieuwde mechanisme heeft dit borsteltje twee posities voor twee verschillende resultaten: lengte en 'oversized' volume. 


                                                                                                         * Dit is een persproduct (zie link)

De waterproof mascara heeft een zwarte huls met blauwe elementen en heeft een bolle vorm die aan het eind spits toeloopt. Het heeft een chique uitstraling en ik vind de dop erg leuk bedacht. Met de dop aan de bovenkant kan je de maat van het borsteltje veranderen. 

It's a kind of magic... Als je aan de dop draait is dit wat er gebeurd. Het eerste borsteltje met een normale grootte wordt twee keer zo groot. Het borsteltje is weer gemakkelijk naar de eerste positie terug te draaien. De eerste positie brengt de mascara op gelijkmatige wijze op de wimpers aan en strijkt uit over de gehele lengte. Dankzij de separatiepuntjes ontstaat een optimale accentuering. Bij de tweede positie is het borsteltje een stuk langer en hierdoor krijgen de wimpers nog meer volume. 

Van boven naar beneden: mijn wimpers zonder mascara, wimpers met een laagje van de eerste positie en mijn wimpers met een laagje van het tweede borsteltje. Een laagje is echt voldoende, want bij twee laagjes heb ik al last van spinnenpoten en klontjes.

Beide borsteltjes pakken goed mijn wimperhaartjes, maar het verschil met de twee positie is goed zichtbaar. Met het grote borsteltje hebben mijn wimpers plus de kleine haartjes net wat meer volume.

Ik heb de waterproof uitvoering gekregen, die naast volumineuze wimpers ook 24 uur lang belooft te blijven zitten. Na een lange dag zien mijn wimpers er ongeveer nog hetzelfde uit als de ochtend dat ik de foto's maakte. Het enige nadeel is wel dat de haartjes na een tijdje wat meer aan elkaar gaan plakken.

Dit is de zoveelste mascara van Bourjois die me heel goed bevalt, ik vind ze zo fijn! Ik had eigenlijk verwacht dat de twee borsteltjes niet een groot verschil zouden maken, maar dat is zeker wel het geval. Daarnaast blijft de mascara gedurende de dag mooi zitten en loopt  hij niet uit. Een aanrader als je op zoek bent naar een fijne waterproof mascara. 

De Bourjois Twist Up The Volume is vanaf deze week verkrijgbaar bij parfumerieën en drogisterijen en kost € 15,99. 

Lots of love,
Sofie