Home | Over mij | Contact

Wie moet de nieuwe fashionblogger van Beauty Sparkles worden?

zondag 29 september 2013

Een tijdje geleden plaatste ik op Beauty Sparkles een oproep voor een nieuwe fashionblogger. Ik had nooit verwacht dat er zoveel enthousiaste meiden zich zouden aanmelden! Ontzettend leuk, maar jammer genoeg kan er maar één persoon de nieuwe fashionblogger worden. Ik heb uiteindelijk twee meiden uitgekozen die zich in dit artikel voorstellen. Aan het eind van het artikel kan je op jouw favoriet stemmen. 




Zoë
Hoi allemaal! Mijn naam is Zoë Akihary. Ik ben 15 jarig meisje uit Vlaardingen. Ik blog sinds twee jaar op StylePapillon. Mijn vorige blog is gehackt, dus ik ben helaas opnieuw begonnen! Een nieuwe start. Mijn blog gaat voornamelijk over mode, ik post daar mijn outfits en fotografie. Zo nu en dan spot ik street style en zet ik dat op m'n blog met een beoordeling erbij en ik maak een report over alle events waar ik heenga. Met mijn blog heb ik de volgende dingen bereikt: Een interview met Zoe Suen van Fashiononymous, op de thee bij Bas Kosters in zijn atelier, front row bij Supertrash en uitgenodigd voor Jose Fransisco Ramos op Amsterdam Fashion Week. 

Ik heb een grote shopverslaving en vind het leukste op te shoppen bij De Bijenkorf, Topshop, Zara en River Island. Mijn favorite plek is London en ik wil er later graag wonen! Ook vind ik het leuk om met een low budget te shoppen bij de Primark en H&M, want ik vind daar altijd wel wat leuks! Fotogragie is m'n grootste passie, mijn camera zit altijd in m'n tas. Naast het bloggen vind ik het leuk om te varen (in Friesland), af te spreken met vrienden, naaien, skaten en youtube filmpjes te kijken. 

De afgelopen jaren is mijn style erg veranderd en ik probeer ook verschillende kledingstylen uit, omdat m'n eigen nog niet helemaal gevonden heb. Ik hoop natuurlijk heel erg dat ik mag gaan bloggen voor Beauty Sparkles want ik heb al vele dingen in gedachte om hierop te gaan zetten. Bijvoorbeeld: Trend reports, street style en de nieuwste collecties en feitjes! Maar af en toe ook een outfit. Hopelijk stemmen jullie op me! 

Chantal
Mode trends, voordat je het weet is het al weer uit de mode en loop met iets wat echt niet meer kan. Mode is meer dan maar verschillende kledingstukken, outfits en nieuwe collecties. Ik geloof dat mode een manier is om je gevoelens en emoties te uiten. 

Hoi, ik ben Chantal Lenting. Ik ben 18 jaar en ik ben hier niet om jou niet te beoordelen en je te vertellen over wat je wel of niet moet dragen. Ik draag wat ik leuk vindt en ik creëer trends die niemand volgt. Ik ben hier om mensen te inspireren tot het uiten van hun eigen stijl door jullie kennis te laten maken met die mij. 


Ik heb nu al twee jaar een blog genaamd: Blame The Fireworks. Wat eerst een hobby was is uitgegroeid tot mijn passie. Na mijn blog dans ik drie uur in de week en ben ik graag creatief bezig. Ik zit nu in mijn examenjaar van Havo en hoop na mijn examens een opleiding te kunnen volgen op het AMFI.


Wat kan je van mij verwachten als mode-blogger op Beauty Sparkles?
  • Ik zal mijn outfits met jullie delen. Outfit of the day.
  • Nieuwe collecties van verschillende winkels. Bekende en onbekende. Graag wil ik jullie kennis laten maken met onbekende winkels en webwinkels waar je super leuk kan winkelen.
  • Ik maak graag video’s. Over mijn nieuwe aankopen, Ask & Answers, Outfit of The Day, reviews van producten of kledingstukken en nog veel meer.



Wil je voor de zekerheid je favoriet ook in de reacties zetten? Thanks :-)

Lots of love,
Sofie