Home | Over mij | Contact

On my way: iPhone hoesjes

zondag 15 september 2013

Eens in de zoveel tijd bestel ik heel veel iPhone hoesjes in een keer. Ik weet niet waarom, maar een paar keer per jaar ben ik mijn huidige hoesjes helemaal zat en toe aan vernieuwing. Het resultaat is dat er nu weer negen hoesjes helemaal van China naar me onderweg zijn. 




1. Dit hoesje sprak me niet gelijk aan, omdat ik eigenlijk niet zo van dit soort groen houd. Toch heb ik hem wel besteld omdat ik nu eenmaal helemaal gek ben op infinity tekens.  2.  Een simpel, maar toch kleurrijk design. Ik vind het aztec anker heel tof.  3.  Ik heb dit hoesje niet voor mijzelf gekocht, maar voor een vriendin die helemaal gek is op quotes en Tumblr-achtige afbeeldingen. 

1. Wauw, de kleuren vind ik zo prachtig. Ik hoop dat de print in het echt net zo mooi en scherp is als op de foto 2.  Hoesje met aztec motief in bruine tinten 3. Dit is misschien het meest saaie design vergeleken met alle anderen, maar dat maakt hem niet minder mooi. Ik ben erg benieuwd of de bloem goed herkenbaar is en niet wegvalt door de lichte kleuren.


1. Nog een dromenvanger, maar dit maal een wat artistiekere versie met uitgelopen kleuren.  Het doet me denken aan een waterverf schilderij. 2. Stiekem kan ik niet te lang naar de afbeelding kijken, want dan word ik lichtelijk bang van de tijger. Maar stoer is 'ie wel. 3. Hoewel ik heel erg twijfelde of ik weer moest toegeven aan de galaxy trend, vond ik dit hoesje zo mooi dat ik hem wel mee moest bestellen. 

Welk hoesje heb jij at the moment om je mobiel zitten?

Lots of love,
Sofie