Home | Over mij | Contact

LUSH Love is in the Hair

dinsdag 10 september 2013

Lush vroeg mij of ik kennis wilde maken met hun nieuwe haarproducten en deze kwam uitproberen. Daar hoefde ik niet een tweede keer over na te denken! De producten van LUSH zijn over het algemeen wat duurder dan standaard, dus het is altijd fijn om kosteloos wat uit te mogen proberen. Van de week ben ik naar de winkel gegaan voor een  behandeling. In dit artikel lees je wat ik ervan vond. 







Om half twaalf had ik een afspraak, waar ik in de winkel heel hartelijk werd ontvangen met een lekkere kop thee. Voorin de winkel was een speciaal plekje gemaakt waar ik plaats mocht nemen. Eerst werd er gevraagd naar mijn soort haar, of het snel vet wordt, of ik het kleur, stijl, welke producten ik gebruik en hoe vaak ik het was. Daarna werd er gevraagd of ik zelf nog iets speciaals voor ogen had, maar ik laat me het liefst gewoon verrassen.

Er werden vier producten voor me uitgezocht die bij mijn wensen, soort haar en hoofdhuid passen: Marilyn, Big, American Cream en Shine so Bright. 


Eerst kreeg ik het Marilyn masker met kamille, citroen en safraan. Dit masker maakt mijn blonde highlights een tikkeltje lichter en zorgt voor zachter haar wat komt door de lijnzaadgel en mooiere glans door de verse citroensap. 



Het werd ingemasseerd en tijdens het intrekken kreeg ik een heerlijke hoofdhuid massage. Na twintig minuten werd het masker er weer uitgespoeld.
Daarna kreeg ik de Big shampoo. Zoals de naam al zegt zorgt deze shampoo door het hoge zeezout gehalte voor veel volume. Aan Big is zeewier en kokos toegevoegd, waardoor het haar zacht wordt. Ook zit er verse limoen en citroen. Mijn haar ruikt daarna heerlijk naar een mix van vanille, sinaasappel en neroli. Heerlijk! 
Om de vertroetelsessie af te sluiten kreeg ik een American Cream conditioner. Dit bevat vanille, scharrelei en lavendel. Tevens zit hier honing, sinaasappel en aardbeien die de haren in topconditie houden. 

Hierna werd mijn haar goed uitgespoeld. Nadat mijn haar wat droger was, kreeg ik tot slot nog het Shine So Bright serum met olijfolie, kokosolie en verse die het haar verzorgen en versterken en scharreleieren die de haarpuntjes helpen te versterken. De Shine So Bright heeft niet een hele sterke geur, maar ruikt zacht naar nerolie, rozenhout en grapefruitolie. 

Na afloop was mijn haar echt een stukje lichter, wat ik heel fijn vind. Het voelt zacht en glad aan en ruikt heel subtiel. Ik ben heel blij met de haarbehandeling. Er werd heel uitgebreid en rustig de tijd voor me genomen. Na afloop kreeg ik nog een heel leuk pakket mee met alle vier bovenstaande producten. Zeker een aanrader!


Lots of love,
Sofie