Home | Over mij | Contact

TAG | Van 10 tot 1

donderdag 29 augustus 2013




10 dingen over mijzelf


- Ik studeer Jeugdzorg en zit nu in het tweede jaar
- Als ik mijn studie afgerond heb, wil ik een organisatie met mede ervaringsdeskundigen starten voor meiden met trauma's in combinatie met een eetstoornis en depressiviteit
- Mijn bijnamen zijn foef, soof en tijgerin (tja..)
- Ik ben gek op tatoeages en piercings 
- Ik ben al 10 jaar vegetarisch en wil het liefst helemaal biologisch eten, maar dat is jammer genoeg te duur 
- Ik ben veel bezig met dromen over de toekomst
- Ik houd van oude muziek voor het jaar 2000, waarin de instrumenten nog te horen zijn en de tekst nog écht ergens over gaat
- Ik moet mezelf soms echt dwingen om te relaxen, want ik ben het liefst de hele tijd druk bezig en wil elke minuut van de dag zo goed mogelijk invullen. Jammer genoeg schiet relaxen er dan snel bij in
- Ik rook en drink niet, omdat ik er geen behoefte aan heb en het zonde van mijn gezondheid vind
- Ik ben heel eigenwijs en kan er niet tegen als mensen mij vertellen wat ik moet doen

9 Dingen die ik leuk vind

Creatief bezig zijn - Mensen blij maken  - Kleine en lieve dieren - Fotograferen - Knuffelen - Zingen - Fietsen in de zon met een vrolijk muziekje in mijn oren - Koken en bakken 



8 dingen die ik niet leuk vind

Mensen die al gelijk een vooroordeel hebben - Kou, wind en regen - Niet weten waar ik aan toe ben of onverwacht verrast worden - Luie mensen die geen ambities hebben - Dierenmishandeling - Nagels die spontaan afbreken, uitvallend haar en geen energie hebben - Mijn lengte (1.64) plus mijn kinderlijke lichaam zonder rondingen 

7 plekken waar ik graag kom


Thuis  - Bij mijn vriend - Bij vriendinnen - Starbucks - Efteling/Disney - Op Schiphol - Bij mijn oma



6 manieren om mijn hart te winnen

Veel lachen en humor hebben - Inlevingsvermogen - Kunnen luisteren -  Schattige trekjes hebben - Eerlijk zijn - Interesse in de wereld en mensen om je heen hebben 

5 plaatsen waar ik nog heen wil 

Australie - Rusland - China - Thailand - Curacao 


4 dingen of personen waar ik niet zonder kan

Mijn familie  - Julian - Vriendinnen - Muziek 



3 van mijn lievelingsliedjes


- My skin - Nathalie Merchant

- Op een bankje - Sef
- Michael Jackson - HIStory



2 wensen

- Gelukkig worden, helemaal mijzelf zijn en al mijn angsten los kunnen laten

- De mensen om mij heen gelukkig en gezond zien

1 laatste woord/zin 

"Look forward with hope, not backward with regret"


Lots of love,
Sofie