Home | Over mij | Contact

Demak’Up Facelook | Mysterious sparkles

dinsdag 27 augustus 2013

Demak'Up heeft me uitgedaagd om eens lekker te experimenteren met make-up en voor hen een vijfde ooglook te creëren. De al bedachte looks zijn Glamour, Grunge, Ready to Party en Colorful. Ik ben onder het motto 'don't worry, it will come off' lekker aan de slag gegaan met een nieuwe look met dit als resultaat. 



Demak’Up heeft mij een geweldig pakket aan watjes, reinigingsdoekjes en oogmake-up reinigers toegestuurd. Ik kreeg gelijk heel veel zin om met de look aan de slag te gaan! Ik kon nu met een gerust hart foutjes maken en spelen met make-up.  


Ik heb voor de look twee kleuren gebruikt die ik eigenlijk niet zo snel zou dragen, maar waarvan ik wel weet dat ze samen mooi staan. Ik vind paars en groen/blauw gecombineerd altijd een beetje mysterieus, daarom heb ik de look 'Mysterious sparkles' genoemd. 

Voor de extra 'sparkle' heb ik rhinestones gebruikt en aangebracht aan de zijkanten van mijn ogen. Ik heb een paarse oogschaduw met shimmer op mijn oogleden aangebracht en in de crease een blauw/groene kleur. Dit heb ik wat naar de zijkanten geblend. Aan de binnenkant van mijn ooghoeken heb ik nog een ijzig witte kleur aangebracht. Mijn lippen heb ik een oudroze kleurtje gegeven. Verder heb ik mijn gezicht nog geshaped met bronzer. 

MAX oogschaduw palette - MUA oogschaduw Shade 4 pearl - Catrice LE Urban Baroque lipstick C02 Elisabeth - Catrice LE Bohemia bronzer - Sleek palette Aqua collectie kleur  Emerald – Etos oogpotlood - Day 2 Night mascara - Nailwheel van Hema - Healthy Balance poeder Bourjois - BeYu oogschaduwbasis - Unity concealer - wenkbrauwpotlood Hema 

Wat kan ik met deze ooglook winnen? Als ik de winnende ooglook ontwikkel, win ik daarmee redactionele aandacht voor mijn blog in VIVA. Daarnaast krijg ik een rol als expert tijdens de VIVA beautydag in november en word ik gastredacteur op de Facebookpagina van Demak'Up. De jury, bestaande uit Quince Karssen, Sanne Bleeker en Femke van Soest beordelen de facelooks en kiest de 20 beste uit alle ingezonden looks. Deze 20 Facelooks worden op 2 september op de Facebookpagina geplaatst en dan begint de echte strijd! 

Wat vind jij van mijn look?

Lots of love, 
Sofie