Home | Over mij | Contact

Tip! Handige budget make-up organizers

vrijdag 21 juni 2013

Ze komen en gaan, maar... ze zijn er weer! De make-up organizer bakken van de Action die je voor nog geen anderhalve euro kan scoren. Ik heb er twee: een voor mijn dagelijkse routine producten en de ander voor mijn favoriete producten at the moment. 



Dit is de organizer waarin ik make-up die ik dagelijks sowieso gebruik opberg. Het is even passen en meten, want hij is net iets te klein voor de grotere producten zoals poeders. Al het essentiële past er gelukkig wel in. 

Wat zit er allemaal in? Diverse kwasten, wimperkruller, pincet, concealer pen van UnityAllround concealer, Hema wenkbrauwpotlood, Lipcote, eyeliner Essence, oogschaduwbasis van BeYu, Scandal Eyes van Rimmel, Essence holografische wit/gele oogschaduw, Healthy balance poeder van Bourjois, Sephora's primer en het Prime and Fine powder van Catrice. 


In de tweede organizer zitten vooral lipproducten die ik op dit moment veel draag. Het is altijd een heel gedoe om deze terug te vinden in mijn grote stash, dus deze kleine bakjes zijn heel handig. 


Er passen lipsticks in, maar ook grotere en langere lipglossen. Mijn favo's op dit moment zijn de lipsticks van NYX, MUA en KIKO. De lipglossen zijn van Catrice en de lip balm stick van Hema.  In de grote bak heb ik de Ticket to Paradise shimmer powder (komt dit weekend review over online), Mosaic powder van NYX en twee oogschaduws van MAC en Sephora. In de middelgrote bak staat een Gosh foundation. 

De organizer heeft een grootte van 14x14 cm. Ik ben zo blij met deze opbergbakken. Ik zou zeggen: hop hop hop naar de Action, want voor je het weet zijn ze uitverkocht en weer voor een tijd uit het assortiment. De bakken kosten per stuk €1,42. Voor dat geld heb je een leuke en handige organizer waar best veel producten in passen. Ze liggen onderaan bij de make-up artikelen. 

Lots of love,
Sofie