Home | Over mij | Contact

De Glossybox van juni

zaterdag 22 juni 2013

Hoe meer hoe beter, of is het nou toch, less is more? Door het overweldigende cosmetica-aanbod van tegenwoordig zien we door de bomen soms het bos niet meer. Alles moet mooier, groter en luxer. We laten we ons snel verleiden, waardoor we soms de zacht geprijsde beautyproducten vergeten. Omdat we als echte beautykenners en -lovers weten dat less soms echt more kan zijn, is de Glossybox deze maand gevuld met alle mooie en leuke beautyproducten met vriendelijke prijskaartjes. 




Wat me als eerst opvalt? Lekker veel producten van groot formaat!


Garnier - Ultimate Beauty Oil. Deze huidverfraaiende Ultimate Beauty Oil van Garnier is een droge body olie, geconcentreerd in voedingsstoffen en verrijkt met 4 natuurlijke oliën: argan, marcadamia, amandel en rood om de perfectie van de huid te herstellen. Door de lichte textuur en droge formule wordt de olie makkelijk opgenomen door de huid. Na gebruik voelt de huid zachter aan en glanst deze als satijn. Fullsize product van € 5,99. 

Deze olie komt voor mij als geroepen, want mijn huid is op dit moment echt super droog. De body olie zit in een druppelvormige spuitfles en heeft een perfect formaat om mee te nemen in de tas. De olie is precies goed vettig, maar wel heel dun van substantie. De geur is lekker fris en zacht. 

Colgate - Max White One. De must-have accessoire van dit seizoen: een wittere lach! Colgate Max White One zorgt voor één tint wittere tanden in één week! De unieke formule met whitening versnellers in de vorm van micro-kristallen, verwijdert vlekjes op een veilige manier en voorkomt ophoping van tandsteen. Fullsize product van € 3,99. 

Nooit gedacht dat er ooit een tandpasta in de Glossybox zou zitten, maar daardoor ben ik niet minder blij met dit product. Ik heb hier namelijk al veel goede verhalen over gehoord en ben erg benieuwd of het ook mijn tanden in slechts een week witter maakt. De geur van de tandpasta vind ik te sterk en te minty, dus ik weet niet of ik hem met veel plezier ga gebruiken.



Batiste - Droogshampoo. De droogshampoo van Batiste verfrist het haar en is de ideale oplossing voor vettige haarwortels. Blaas saai en futloos haar nieuw leven in zonder gebruik van water! De spray verfrist het haar, geeft volume en versteviging en zorgt ervoor dat het haar fris aanvoelt. Fullsize product van € 2,02. 

Dit keer zit er weer een droogshampoo in de box. Ik ben erachter gekomen dat ik totaal geen type ben voor droogshampoo's en liever even snel onder de douche spring dan dat ik een goedje in mijn haar spuit. Ik denk niet dat de droogshampoo van Batiste mijn mening nog kan veranderen. Mijn eerste indruk is wel veel beter dan de shampoo van Andrélon. De geur is namelijk echt hemels en ruikt naar exotische kokos. 



Miner Cosmetics - Mascara. De mascara van Miner Cosmetics is de ideale basis voor elke make-up look. Of dit een dag naar  het strand is of een nachtje in een trendy club, met de mascara van Miner Cosmetics kom je altijd goed voor de dag. Fullsize product van € 5,95. 

Van dit merk heb ik echt nog nooit gehoord, maar benieuwd ben ik er zeker wel naar. De mascara ziet er strak en chique uit. De kleur is bruin, wat ik nooit kies als ik een mascara koop. Het borsteltje is gelukkig gewoon recht toe recht aan zonder rare vormen. 



Dermo Rassoul - Deodorant Roll-On. De Roll-On van Dermo Rassoul bevat een natuurlijke vochtinbrengende factor en bevat een aanhoudende beschermende werking. Het bevat geen alcohol en bestaat uit grondstoffen van hoge kwaliteit. Door de optimale bescherming een van de best verkochte producten in Spanje! Fullsize product van € 4,00. 

Toen ik deze deo roller in de box zag liggen dacht ik eigenlijk gelijk 'skippen'. Nu ik de beschrijving goed lees klinkt het wel heel veelbelovend. Al is de verpakking en uitvoering van deze deodorant nogal saai, de werking lijkt me heel fijn voor de gevoelige huid. De geur vind ik zelf nogal muf ruiken. Ik denk dat ik hem dus alleen na een scheerbeurt, maar niet dagelijks ga gebruiken.  


Acne Killer - Peel off Mask. Een stralende huid? Gebruik dan de 'Acne Killer', een nieuwe opmerkelijke en volledig natuurlijke huidverzorgingssensatie uit Amerika die in slechts enkele minuten onzuiverheden verwijdert. De 'Acne Killer' verwijdert ook dode cellen van het oppervlak van je huid. Na gebruik ziet jouw huid er schoner, frisser en soepeler uit dan ooit. Fullsize product van € 3,99 

Wat klinkt dit als een leuk en innovatief product. Het masker moet je aanbrengen en voorzichtig eraf pellen waarna het 30 minuten moet drogen. Schoonmaken met warm water et voilà; een acne vrije huid. Ik ga dit masker maar eens snel uitproberen. 

Als extraatje zit er nog een tien euro kortingsbon van Zalando bij. Jammer genoeg is de minimum bestelwaarde ook na retourneren van artikelen €50. Een behoorlijke tegenvaller dus.

Ik vind de inhoud deze maand leuk. Er zitten mooie fullsize producten in en ook bijzondere merken. Ik mis de make-up een beetje en merk dat de Glossybox steeds meer over gaat naar meer verzorgingsproducten. Er komen binnenkort sowieso uitgebreidere reviews over Auto Lash mascara en olie van Garnier online. 


Ik heb gemerkt dat ik de producten niet meer bij mij vind aansluiten. Daarom heb ik besloten om mijn abonnement op te zeggen en over te gaan naar een nieuwe box. Hebben jullie nog goede suggesties voor een box? 

Wat vind jij van de inhoud van deze maand?

Lots of love,
Sofie