Home | Over mij | Contact

Dove Purely Pampering Sheaboter & Vanille bodycrème

woensdag 19 juni 2013

We kunnen maar geen genoeg krijgen van de Purely Pampering lijn van Dove! De producten bevatten ingrediënten die de huid optimaal voeden en verzorgen. Deze bodycrème bevat Sheaboter en warme vanille. Een heerlijke verwennerij, die de huid voedt en helpt te herstellen.





De bodycrème zit in een ruime pot van 300 ml. Het design is clean en simpel, wat we van Dove kennen. Ik ben niet zo gek op potten, want ik pak altijd te veel crème in een keer. 

Deze bodycrème bevat het DeepCare Complex, een unieke combinatie van huideigen nutriënten en essentiële olie, die de huid diep voedt. De creme met sheaboter helpt de huid te herstellen. 

De heerlijke geur van sheaboter en warme vanille komt gelijk vrij bij omdraaien van de deksel. De warme vanille geur voelt als een omhelsing, lovely! De geur blijft ook aanwezig nadat de crème in mijn huid is getrokken. Dat had voor mij iets minder gemogen, want na een tijd krijg ik er een weeïg gevoel van.  

De substantie van de crème is vergelijkbaar met slagroom. Bodycrème is een middenweg tussen bodybutter en bodylotion. Niet heel dik dus, maar zeker ook niet heel dun. 

Het product is zuinig in gebruik. Met de hoeveelheid crème op de bovenstaande foto heb ik mijn beide armen kunnen insmeren. Er blijft een klein vettig laagje achter, maar verder trekt het goed in. 

Het is misschien een geur wat meer iets voor koudere dagen is, maar ik vind het zeker voor de zomer ook een heerlijk product. De creamy substantie is fijn en mijn huid voelt heerlijk zacht en gevoed aan. De prijs is misschien wat aan de hogere kant, maar met deze pot van 300ml doe je zeker wel een tijdje. 

Dove Purely Pampering Sheaboter & Vanilla bodycrème is te koop bij diverse drogisterijen voor € 7,10 per pot. 

Lots of love,
Sofie