Home | Over mij | Contact

TAG | I love summer

woensdag 12 juni 2013

Zomer, wat word ik blij van jou. De hele dag door een heerlijke warme gloed op mijn huid, luchtige kleding en een relaxte levensstijl, vrolijke gezichten, een lekker verfrissende duik in het water en een smeltend ijsje toe. Het hoort allemaal bij jou. Zomer, we love you!




Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?


Vooral koraalroze, geel en oranje vind ik een prachtige nageltinten voor de zomer. Met name geel en oranje draag ik eigenlijk nauwelijks, maar met deze kleuren ga ik in de zomer helemaal los. 

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?


In de zomer draag ik het liefst geen lipstick of lipgloss, omdat dat snel gaat plakken en ik het gewoon niet fijn vind zitten met de warmte. Als ik een kleur op mijn lippen draag, is het een nude- of perzikkleur. Ik hou het liever bij een lippenbalsem met een subtiel kleurtje. 

Laat je favoriete zomerjurkje zien


Mijn laatst gekochte jurkje is eigenlijk direct mijn grote favoriet geworden. Het stofje zit heel fijn en luchtig en de kleur (groen!) is niet wat ik snel zou dragen, maar vind ik nog leuk staan ook. 


Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?

Een zonnebril en stro hoed mogen beide niet ontbreken. Ik word vooral op mijn hoofd snel rood en verbrand, dus een fancy stro hoed is echt een musthave. Ik zie het namelijk helemaal niet zitten om de hele zomer met een verbrand rood neusje rond te lopen. Een zonnebril is eigenlijk als vanzelfsprekend ook een onmisbare accessoire. 



Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?

Dit is een lastige vraag, want ik vind veel trends deze zomer leuk. De crop tops met de hoge taille shorts vind ik heel gaaf. De bloemetjes print vind ik ook geweldig. Qua beauty vind ik de gekleurde mascara wel wat hebben, maar of ik het zelf zou dragen weet ik niet. De witte nagellak vond ik eerst niets, maar nu ik het steeds vaker zie begin ik dat ook tof te vinden. 



Wat is je favoriete kaars voor de zomer?


Als ik heel eerlijk ben brand ik maar weinig kaarsen rond zomertijd, maar ik ga denk ik voor een kaars met kokosgeur of een wat zoetere geur als aardbei. Ik ben vooral fan van de  geur kaarsen van Yankee, heerlijk zijn die!

Wat is je favoriete body spray en parfum?


Ik vind de bodysprays van The Body Shop altijd super fijn. Ze zijn licht en niet zo overheersend van geur. Ook niet onbelangrijk is dat ze helemaal niet gaan plakken. 




Hoe is waar jij woont zomers het weer?

Ik woon in het midden van Nederland, en daar is het over het algemeen altijd prima weer. Niet zo veel wind als aan de zee, maar wel regelmatig een klein briesje. Als het zonnig is in Nederland, is dat het hier ook. 



Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?

De ontspannen sfeer en de vrolijkheid die mensen uitstralen als het kwik omhoog schiet vind ik altijd heel fijn. Ik merk dat iedereen rond zomertijd veel relaxter en vriendelijker is. 

Wat zijn jouw plannen voor de vakantie?

Ik ga in totaal drie weken op vakantie naar Frankrijk. De eerste week ga ik met mijn moeder op een camping kamperen waar we al 10 jaar komen. Daarna halen we mijn vriend van het vliegveld op en gaan we twee weken met z'n drieën op vakantie. De tweede week gaan we kamperen en de derde week hebben we een appartement gehuurd dichtbij Parijs en Disneyland. Heerlijk! 



Wat gaat voor jou zomer 2013 helemaal geweldig maken?

Lots of love,
Sofie