Home | Over mij | Contact

NOTD | Caramel Cupcake en Instyle Coral

vrijdag 14 juni 2013

Vaak kan ik uren voor mijn rek staan omdat ik niet kan kiezen welke nagellak ik op zou  doen. Ik zou ze het liefst wel allemaal willen dragen. Vooral de keuze tussen de twee nagellakken van Rimmel 'Caramel Cupcake' en 'Instyle Coral' is bijna onmogelijk, want ze zijn beide zo pretty. Maar in combinatie met elkaar zijn ze nog mooier. 




De twee lakken van Rimmel heten '500 Caramel Cupcake' en '415 Instyle Coral'. De koraal lak heeft een matte finish en de chocolademousse kleur een glanzende finish. 

Hoewel ik 'Caramel Cupcake' liever een tikkeltje donkerder had gezien, vind ik het een prachtige crème kleur. Het doet me echt denken aan chocolademousse. 'Instyle Coral' is lekker fris en zomers. 

De dekking bij beide lakken is goed. Ik was bang dat de bruine kleur niet zo mooi zou dekken, maar twee dunne lagen zijn echt voldoende. Instyle Coral is bij een enkele laag al volledig dekkend. 

De kwastjes van Rimmel vind ik super fijn. Ze hebben precies de goede hoeveelheid haartjes en een platte vorm waardoor in een veeg de kleur mooi op de nagels zit. 



Combineer jij weleens twee kleuren als je niet kan kiezen? 

Lots of love,
Sofie