Home | Over mij | Contact

Geshopt | Panter onesie

zaterdag 15 juni 2013

Ik had al bijna mijn eerste onesie op een Engelse webwinkel besteld, toen ik van de week deze onesie in de Primark tegenkwam. Ik vind veel winkels geweldig, maar ik blijf me constant verbazen over het geweldige assortiment dat de Primark heeft. Met de onesie aan voel ik me echt op en top panter, rawr. 



Toen ik aan het kijken was op de Engelse webshops was ik aan het twijfelen tussen een meer effen kleur en ook een tijger/panter model. In de Primark was dit het enige model wat me aansprak. De onesie is gemaakt van badstof, wat echt heerlijk warm en zacht zit. Het heeft een laag kruis en grote zakken aan de zijkant. 


Ik heb maat 32/34 gekozen. Deze maat is perfect als je niet zo lang bent. Hij zit iets te strak als ik mijn hoofd voorover buig met de capuchon op. Verder zit hij heel fijn, niet te strak en niet te los. 


Haha, een beetje fout is 'ie wel. De gordijnen gaan dicht als ik hem draag en als de bel gaat doe ik de deur echt niet meer open, maar ach, een beetje fout moet kunnen. Als ik thuis kom na een lange schooldag en mijn onesie aan doe ga ik gelijk in modus 'ontspannen'. 


In de Primark hadden ze trouwens maar een ander model met streepjes en verder niet. Bij de heren afdelingen hebben ze veel meer, waaronder een aap, superman en effen kleur model. Voor mijn vriend ga ik het apen model kopen :-)

De onesie kost maar €12,00. Op websites zoals Boohoo of New Look kosten ze op hun goedkoopst al 25 euro en daar komen dan ook nog de verzendkosten bij. 


Lots of love,
Sofie