Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #10

zaterdag 4 mei 2013




Ik ben weer eens lekker wezen shoppen in de Primark Almere en kwam met deze twee grote tassen thuis. Van de week natuurlijk een filmpje met mijn aankopen. 

Heerlijk op een terrasje zonder jas!

Ja, jullie zien dit goed, ik sport weer sinds jaaaaaaren. Ik heb me voorgenomen om een paar keer in de week hard te lopen. Toen ik thuiskwam en ik op de app keek schrok ik best een beetje. 12,95 km in 30:28 minuten? Uhhh, volgens mij gaat hier iets niet helemaal goed. 

Broeken passen is niet mijn favoriete bezigheid, omdat ik mijn benen het lastigste lichaamsdeel vind. Van de week vond ik dit leuke model bij de H&M, die ook nog eens als gegoten zit.

Take a look at my new baby! Mijn abonnement van de Iphone 4 verloopt deze maand (eindelijk), en dus mocht ik een nieuwe telefoon uitzoeken. Het is een iPhone 4S geworden. 

Gezellig een dagje Madurodam met mijn moeder en vriend <3

Haha, ik heb echt om deze foto moeten lachen. Vooral de blik van Beatrix... *gaap*

Helemaal blij in de auto nadat ik bij de piercingshop op controle was geweest. Alles was goed en bijna helemaal genezen, dus ik mocht het grote balletje eindelijk voor een kleinere en leukere piercing verwisselen. 

De lente is weer begonnen! Heerlijk dat er weer mooie bloemen uitkomen en leuke lammetjes in de wei te zien huppelen. 


Hoe was jouw week?

Lots of love,
Sofie