Home | Over mij | Contact

Lush massagebar Soft Coeur

vrijdag 3 mei 2013

Een lekkere massage is voor mij niet compleet zonder massagebar. De Soft Coeur massagebar is verrijkt met honing en cacao. Een spannende combinatie, speciaal voor de romantische types onder ons. Ben je benieuwd geworden? Lees dan verder!




Soft Coeur is een crèmekleurig hart met stukjes cacao erin verwerkt. Bij het openen van het blik ruik ik gelijk de heerlijk zachte geur van honing en daarna een vleugje cacao. De geur is heel subtiel, maar na afloop kruidig en zelfs wat spicy. Een misschien wat aparte, maar spannende combinatie. 


De massagebar voelt wat vettig aan, maar trekt snel in en maakt mijn huid vooral heerlijk zacht. Het smelt als het ware op je huid, lovely! Ik vind hem heel fijn in dagelijks gebruik voor mijn armen en handen die in deze periode altijd heel droog zijn. 


De bar is zuinig in gebruik. Ik dacht dat hij sneller op zou gaan, omdat het een vaste olie is die smelt bij aanraking. Gelukkig valt dat reuze mee, want door de zoete geur gebruik je sowieso minder. 

Soft Coeur bestaat grotendeels uit natuurlijke ingrediënten, zoals cocoa boter, shea boter, honing, cacao poeder, amandelolie, glycerine, sinaasappelolie en bergamot olie. De twee niet-natuurlijke ingredienten zijn parfum en benzyl benzoaat, wat zorgt voor een zoetere geur. 


De combinatie van de zoete, lieve geur en aan het eind toch dat spicy geur vind ik geweldig aan deze massagebar. Het maakt mijn huid niet te vettig, maar voedt erg goed en dat merk ik gelijk aan mijn zachte huid na gebruik. Heerlijk voor een massage, maar ook voor dagelijks gebruik. 


De massagebar Soft Coeur is te koop in de LUSH winkels en op hun webshop. Voor een blok van 30 gram betaal je €8,60. 

Lots of love,
Sofie