Home | Over mij | Contact

New in | Tas van Parfois

dinsdag 9 april 2013

Doordat ik veel reis en elke dag het nodige als een laptop, zware schoolboeken en opladers meezeul is een goede tas voor mij echt een must. Op Netzofashion.nl kwam ik deze prachtige tas van Parfois tegen. Tijd om mijn nieuwe metgezel aan jullie te showen.




Meestal koop ik tassen in een bruine kleur, maar dit keer besloot ik voor een paarse te gaan. Het model heeft een soort slangenprint. Meestal houd ik daar niet zo van, maar bij deze tas vind ik het erg classy. De stof is niet alleen mooi, ik heb ook het gevoel dat het heel stevig is. 


De tas heeft een grote gesp aan de voorkant. Dit is een voordeel omdat mijn spullen meer beschermd zijn, maar als ik zelf iets uit de tas wil halen gaat dit niet zo gemakkelijk.  Gelukkig is de gesp alleen voor het kleine vakje en gaat het grote vak gemakkelijk open met een rits. 



De tas is ideaal voor school, want er zitten handige vakjes in zoals een laptop hoes. In het grote vak passen grote schoolboeken en is er plek voor mijn portemonnee en mobiel. In het voorste vak kan ik dingen kwijt als pennen, notitieboekjes, oordopjes en mijn hele lading dropjes en kauwgom. 



Parfois is een fashion merk dat onder andere handtassen, zonnebrillen, horloges en sieraden heeft. Ik kende dit merk eigenlijk nog niet, maar toen ik het assortiment zag was ik gelijk verkocht; wat een geweldige items hebben ze! Ik ga dit merk zeker in de gaten houden. 



De tas heb ik besteld op Netzofashion. Met de webshop was ik nog niet bekend, maar ik ben erg tevreden met de fijne service. De tas werd goed verpakt en binnen twee dagen geleverd. 

De Parfois Pasta New Burgundy tas is te koop bij Netzofashion voor € 32,99.  

Wat is jouw ideale tas?

Lots of love,
Sofie


Dit artikel bevat producten die door een merk of bedrijf zijn toegezonden.