Home | Over mij | Contact

Instagram Diary | #9

vrijdag 19 april 2013




Wat was ik happy toen mama met deze sneakers thuiskwam! Ik wilde ze al heel lang, maar ik kwam alleen maar paren tegen met een overload aan studs. Met deze subtielere variant ben ik erg blij. 


               Wat een leuk Bloglovin' getal! Dat moest ik natuurlijk gelijk even vastleggen. 



Oeeeeh, eindelijk heb ik Vita Coco in de supermarkt ontdekt. Ik durf het nu nog niet te drinken, maar binnenkort ga ik het zeker eens proberen. 


Naar de kapper geweest bij de Nederlandse Kapper Academie. Er is best een groot stukkie vanaf, maar dat staat gelijk wel veel beter!



Mama hangt mijn nagellakrekken op. Vrouwen kunnen heus wel klussen :-) Het resultaat gaan jullie binnenkort zien!


Lekker vegetarisch gourmetten met oma. 


Tijdens een van mijn vele Ebay zoektochten kwam ik deze leuke horloges tegen voor € 2,20. Ik heb er natuurlijk gelijk een paar besteld. 



Het moment... dat er opeens een onbekende kat door je huis loopt. Ik was een boek aan het lezen en opeens zag ik iets vanuit mijn ooghoeken rond huppelen. Ik schrok me een ongeluk. De kat is een uur in het huis blijven rondscharrelen en toen heb ik hem subtiel naar de deur begeleid, haha. 

Hoe was jouw week?

Lots of love,
Sofie