Home | Over mij | Contact

Sieraden geshopt op Ebay

zaterdag 20 april 2013

De afgelopen weken heb ik weer een paar leuke pakketjes van Ebay ontvangen. Dit keer geen make-up, kleding of gadgets, maar alleen sieraden. De laatste tijd koop ik al mijn sieraden via Ebay en nooit meer in winkels hier. De verleiding is veel te groot :-)




Dit setje oorbellen heb ik gekocht omdat ik ze leuk te combineren vind met mijn drie oorgaatjes. Aan de zijkant zijn de skull oorbellen niet heel mooi afgewerkt. De andere twee gelukkig wel. Ik denk niet dat ik ze alle drie tegelijk ga dragen, want dat zal een beetje heftig worden. De oorbellen heb ik via deze link gekocht voor $0.99 per stuk. 


Wat heeft de zoektocht naar een goedkope infinity ring toch lang geduurd, maar uiteindelijk heb ik er gelukkig toch nog een gevonden! Deze ring is dun en heeft kleine steentjes aan een zijde. Het is een vrij grote maat, want hij past alleen om mijn middelvinger. De infinity ring heb ik via deze link gekocht voor $1.55. 


Met deze statement ketting ben ik heel blij. Hij valt perfect om mijn hals en de kleur vind ik helemaal tof. Een nadeel is wel dat de puntjes soms wat in mijn nek steken. Ik draag hem graag bij een basic outfit met deze ketting als opvallende accessoire. De statement ketting heb ik via deze link gekocht voor $2.69. 


De cross oorbellen waren al eerder in een outfit post te zien. Ik vond het toen nog best lastig om ze te dragen, want ik ben niet gelovig. Veel mensen waren ook verbaasd dat ik kruizen in mijn oren had, maar toch vind ik ze erg gaaf. De cross oorbellen zijn via deze link te koop voo$2.79. 



Armbanden en ik: we zullen nooit goede vrienden worden. Deze studs armband heb ik al drie keer opnieuw besteld doordat het elastiek kapot knapte. Ik ben vaak gehaast en dan gebeurd dat heel snel bij mij. Ik vind de armband  mooi doordat hij niet heel grote studs heeft, maar wat subtieler als in een soort piramide vorm. De studs armband is via deze link te koop voor $1.00. 


Deze schattige roosjes is mijn meest gedragen paar oorbellen van de laatste tijd. Jammer genoeg komen ze minder mooi over op de foto.  Ze zijn vrij klein, maar door de rode kleur vallen ze mooi op. De roosjes oorbellen zijn via deze link te koop voor $0.99. 

Hebben jullie recent nog wat op Ebay gekocht?

Lots of love,
Sofie