Home | Over mij | Contact

Sephora Outrageous mascara en Longlasting eyeliner

donderdag 18 april 2013

Sephora sluit binnenkort haar winkels en daarom wil ik nog wat aandacht besteden aan dit mooie merk. De komende tijd zal ik nog wat producten in de spotlight zetten, die je nu nog snel kan scoren voordat het te laat is.  Dit keer review ik de Sephora Outrageous mascara en Longlasting eyeliner. 





Het design van de outrageous mascara vind ik erg mooi. Het ziet er heel classy met de kleine kussentjes. De mascara is vrij groot en bol, maar dit is juist wel fijn omdat het voor meer grip zorgt. De mascara is verrijkt met hyaluronzuur. Dit ingrediënt heeft hydraterende eigenschappen. 


Het borsteltje is er eentje met vezels. Meestal weet ik me geen raad met zulke borsteltjes en gebruik daarom altijd de 'ouderwetse' mascara's. 


Op de bovenste foto heb ik geen mascara op. Op de twee laatste foto's heb ik twee laagjes mascara op. Het borsteltje pakt mijn wimpers goed. Mijn wimpers gaan wel snel tegen elkaar aan plakken. Toch ben ik zeker tevreden, want volume geeft deze mascara wel. 


De eyeliner heeft een basic design en loopt spits toe. De huls van de eyeliner vind ik juist hier veel te dun, waardoor er geen grip is en ik snel uitschiet. Hij belooft 12 uur lang goed te blijven zitten. 


Het kwastje van de eyeliner is best dun. De haartjes zijn eigenlijk een geheel, zoals een stift ook heeft. Daardoor heb je in een keer een mooie dikke streep.


De eyeliner geswatchst op mijn hand. De kleur is mooi diep zwart en lijnen ermee tekenen gaat goed. De eyeliner is zoals je kunt zien niet waterproof. Na het opdrogen heb ik een druppeltje water erop laten vallen met als gevolg het rechter resultaat. 


Ik ben niet zo'n held met het aanbrengen van eyeliner, maar het gaat me redelijk goed af. Het dunne kwastje voelt als een stift aan. Dunne lijntjes zijn best lastig te tekenen en ik moet ook vrij hard drukken om een mooie lijn te krijgen. 


Over de mascara was ik in eerste instantie niet erg overdonderd , maar na een week gebruik ik hem toch elke dag met veel liefde. Mijn wimpers krijgen zichtbaar veel volume en het resultaat blijft lang zichtbaar. De eyeliner blijf ik niet fijn vinden. Hij zegt long lasting te zijn, maar na een fietstochtje zitten er strepen boven mijn oog. De eyeliner is voor mij dus een absolute no-buy. De mascara vind ik ondanks de hoge prijs een echte aanrader waar je lang plezier van hebt. 

De Outrageous Mascara en Long-Lasting eyeliner zijn beide verkrijgbaar in de Sephora winkel. De mascara kost €21,00 en de eyeliner is €12,00. Met een beetje geluk zijn ze nu afgeprijsd. 

Lots of love,
Sofie