Home | Over mij | Contact

NOTD | Red stripes are everywhere

zaterdag 2 maart 2013



Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen. 




Het was even uitvogelen hoe de magnetic nails van Kiko werkt, want het stond niet in de beschrijving dat je het magneetje moest kantelen. Gelukkig had ik dat vrij snel door.Het gaat als volgt: lak een dun laagje nagellak op je vinger, ga direct met de magneet zo dicht mogelijk boven de nagel en wacht zeven seconden. Ik heb wat langer gewacht, zodat ik zeker wist dat het effect mooi zou zijn. Even laten drogen, topcoat eroverheen en done. 


Het bordeaux rode kleurtje vind ik ontzettend mooi. Het effect wordt op elke nagel net een beetje anders, maar dat is juist leuk. De nagellak dekt erg goed, daar was ik zelf verbaasd over. Ik had verwacht dat de streepjes iets duidelijk werden naar mate het zou drogen, maar het effect blijft vrij subtiel. 


De bordeaux rode nagellak heet nummer '9'. Kiko maakt alleen gebruik van nummers, niet van namen. De nagellak kost € 4,90 en het magneetje € 1,90. 


Wat vind jij van magnetische nagellak?

Lots of love,
Sofie