Home | Over mij | Contact

De Glossybox van februari

vrijdag 1 maart 2013

Het thema van de glossybox deze maand is 'go inside the beauty lab'. De box neemt je mee naar de experimentele wereld van beauty en laat je verassende, fijne en innovatieve producten ontdekken die je op je gemak thuis kunt uitproberen. Klinkt spannend, toch? Deze maand geen filmpje, maar een artikel met foto's. 


Het nieuwe reactiesysteem toont geen geplaatste opmerkingen op de beginpagina. Klik op 'geen opmerkingen' om de reacties wel te kunnen zien of om een reactie te plaatsen. 




Deze maand zitten er maar liefst drie kortingsbonnen bij de box. Een waardecheque ter waarde van €5 shoptegoed bij Dr van Der Hoog. €5 korting op een product van Bodhi Cosmetics én een gratis fotoboek liggend M t.w.v €13,95. 



Biotherm - Biomains. Een veelzijdige en werkzame verzorging voor de handen. De crème beschermt en maakt de nagels krachtig. Sample van 20 ml. 
Biotherm heeft altijd erg fijne verzorgingsproducten. De crème is vrijwel geurloos en trekt goed in. Hij is lekker voedend, dat merk ik gelijk na het intrekken. Heel verassend vind ik deze handcrème eigenlijk niet. Op het eerste gezicht werkt het zoals het zou moeten werken, alleen hij valt voor mij niet onder de doelgroep 'innovatief' product. 



ModelCo Cheek & Liptint Rosy Red. Dit innovatieve duo-product kan worden aangebracht op de lippen voor een sexy kleur of op de wangen als een long-lasting blush. Fullsize product van €18,50. 
Ik was zo blij toen ik deze roze tube in de box zag liggen. Ik heb al veel goeds over de Cheek & Liptint van ModelCo gehoord, dus dit ga ik zeker uitgebreid uitproberen. In eerste intstantie is de blush/liptint vuurrood, maar bij het uitsmeren wordt het, thank god, een licht rode kleur. Jammer genoeg is door het testen van alle producten mijn hand geïrriteerd, het rode vlekje komt dus niet door de blush. 




Bodhi Herbal Spa Cosmetics - Bodylotion Coconut Vanilla. Deze natuurlijke bodylotion met een exotisch aroma van kokosnoot en vanille bevat de werkzame ingrediënten jojoba-olie en zijde-extract. Een unieke formule die de huid voedt en hydrateert. Een sample van 20 ml. 
Deze bodylotion heeft een fijne substantie en de geur is hemels. Je moet wel echt van kokos houden, maar als je ervan houdt, is het een cadeautje om je huid hiermee in te smeren. Van dit merk zit er ook een kortingsbon in de box, en die ga ik zeker gebruiken. 



Bell - Air Flow Lotus Effect. Door de geavanceerde technologische formule van deze nagellak wordt lucht doorgelaten, waardoor de nagels kunnen ademen. Fullsize product van €3,50. 
Deze nagellak klinkt interessant. Ik kende dit merk en deze formule nog niet, maar het ziet er zeker niet slecht uit. Het lakje heeft een mooi mintgroen kleurtje. De dekking is prima. Ik ben erg benieuwd of deze nagellak echt zo lief voor mijn nagels is. Een innovatief product is dit zeker!




Dr. van der Hoog - Hydro active Masker. Dit masker verwijdert dode huidcellen en herstelt de huid. Door de innovatieve applicatiekwast is het masker gemakkelijk aan te brengen. Fullsize product van € 9,10. 
Wat een leuk masker is dit. Ik heb nog nooit een masker in deze formule gezien, laat staan uitgeprobeerd. De crème is licht geparfumeerd. In het masker zit een papaya extract. Het kwastje is heerlijk zacht en werkt erg fijn, geen gedoe meer met een onhandig zakje en plakkerige handen. 



De Glossybox vind ik dit keer erg leuk. Er zitten maar liefst drie full size producten in en het thema 'go inside the beautylab' is origineel. Met de mintgroene nagellak, cheek & liptint en de kokos bodylotion ben ik het meest tevreden. Dit keer was de levertijd ook op tijd en kreeg ik gelukkig ook geen producten meer van twee maanden ervoor. Kortom, ik ben erg tevreden deze maand! 


Wat vinden jullie van de Glossybox deze maand?

Lots of love,
Sofie